Primeres impresiones de… Dune Imperium

Primeres impresiones Dune Imperium
Primeres impresiones Dune Imperium

Ya tenía’l güeyu puestu sobre esti xuegu, pero a raíz de tar lleendo la novela de Dune, entraronme más ganes de probalu. Asina qu’equí tamos, coles impresiones de Dune Imperium, el xuegu de construcción de mazos y colocación de trabayadores que nos trai DireWolf y Asmodee.

Asturianu

¿De qué va Dune Imperium?

Nel planeta desérticu d’Arrakis ye onde solo pues topar el recursu más prestixosu de tola galaxa. La especia, o melange. Quien la controle, controlará l’universu… Les cases del Landstraad tan reuniendo les tropes y los espias. Ganaras la influencia suficiente pa facete col control del planeta? Munches son les organizaciones que pues influenciar o traicionar… Pero ten curiáu, nun vas ser l’únicu que lo faiga…

Dune Imperium ye un xuegu de construcción de mazos, ya vimos varios nel blogue como Harry potter Hogwarts Battle, Ascensión… Pero esta vegada añadimos tamién la colocación de trabayadores, que van ser los axentes de la nuesa casa que van influyir nes grandes coorporaciones y asociaciones. ¿Faraste col control de la especia y gobernarás Arrakis?

Primeres impresiones de Dune Imperium

Estes últimes selmanes nun pude xuegar mucho, bono siendo sinceros nun pude xugar apenes. Pero una de les partíes que pudi echar foi a esti Dune Imperium. Como vos dixi na introducción al xuegu ya tenía ganes de xugalu, pero agora alcuentrome lleendo’l llibru y paez que m’apetez más. Del xuegu ya hai una espansión nel mercáu y otro que ta por venir, pero como nun les probe y esto ye solo del xuegu base, nun voi falar d’elles.

Detalle de personaxes/cases
Detalle de personaxes/cases

¿Otra vez el pesáu esti con un xuegu de construyir el to mazu? Sí, pero esta vegada ponse-y por enriba una capa de colocación de trabayaores. Nunca había mezclao en nengún xuegu, o al menos que yo m’alcuerde, estes dos mecániques, pero tengo que dicir que casen perfeutamente cola temática del xuegu. Axentes de les cases que se manden a les distintes organizaciones o cofradíes pa ganar influencia o pa recolectar recursos. Pero pa mandar esos recursos ties que construyir un mazu curiosu, porque les cartes van dicite a que sitios pues mandar al axente. Ambes mecániques amesten entre si de forma mui bona nun sabiendo dicivos cuála ye la que predomina más.

Amás veolo un xuegu mui tácticu. Cuando coloques los axentes y donde ye perimportante, nun vais poder ponelu onde ya hai un axente (seya tuyu o d’una casa rival). Sobre to para xenerar los recursos necesarios (qu’amás de la especia son los Solaris y l’agua). Porque ya vos voi avanzando que, al menos nel mi casu, vais dir xustos de to jajaja. Estos recursos van dir ganandose o bien pol mapa colocando trabayadores o coles cartes que merquemos na construcción de mazos. Y van sirvinos sobre to pa poder acceder a ubicaciones nel mapa y poder facer l’aición correspondiente.

Zona de Conflictu

Pero amás de to esto, por si fuera pocu, a parte de la interacción que pue surxir de quitase les ubicaciones entre los xugadores, hai otra zona d’interacción direuta nel tableru. La zona de conflictu. Esta zona ye en función de les cartes y onde nos coloquemos nel mapa, vamos poder mandar tropes al conflictu o a la reserva. Esti conflictu va resolvese por mayories (a más tropes, más posibilidaes de ganar) Esto ye mui importante porque los conflictos dan munchos recursos y puntos de victoria en según la posición que quedes. Na mio partida foi, creo, diferencial pa que nun ganase. Hasta bien entrá la partida nun competía por ellos… Y nun consiguí ganar. Esto fai a Dune Imperium un xuegu con muncha interacción. Amás esto tamién ta rellacionao cola construcción de mazos, ya que les cartes puen date bonificaciones a estos conflictos en vez de recursos pa mercar otres cartes.

Detalle Conflictu
Detalle Conflictu

La partía que pudi echar foi en solitario, pero’l xuegu trai un automata mui guapu, a mi modo de ver, qu’apaña mui bono añadiendo dos cases más al xuegu. To controlao con un motor de cartes. No obstante, y adelantando qu’incluso habiendolo «pillao» tarde me presto munchu la partía. Esti xuegu a 3 o 4 xugadores tien que ser una virguería.

Pa finar

Vamos col resumen d’estes primeres impresiones de Dune Imperium. Un xuegu qu’amesta mecániques de construcción de mazos y colocación de trabayadores d’una forma mui apaña que tres d’una partía dexome un bon sabor de boca. Amás pa los qu’hayais visto la película nueva (nun me facer spoilers) tien una arte basáu n’ella. Tamos ante un xuegu con muncha interacción, que col automata la partía qu’eche prestome muncho xugalu, a 3 o 4 xugadores tien pinta ser munchu meyor tovía. No obstante, lo dicho, pue xugase perfeutamente solo un xugador.

Nun diría que ye un xuegu esixente en cuanto a regles, pero si que tienes que planiar mui bono les aiciones si nun quies que te pase lo mesmo qu’a mi (nun tener nunca recursos suficientes XD), por eso veolo un xuegu mui estratéxicu. Tampoco lu veo escesivamente llargu, anque en función de lo que tardeis n’escoyer onde mandáis al axente podéis echar un poco más de tiempu, pero ya vos digo que de regles ye cenciellu.

Veremos a ver como evoluciona tres de les partíes. Prestariame ver como funciona a más de dos xugadores (y siguir xugándolu en solitario claro). A ver si surxe la oportunidá. Veremos na futura entrada de Falando de… Si caltengo les sensaciones.

Castellano

¿De qué va Dune Imperium?

En el planeta desértico de Arrakis es donde solo puedes encontrar el recurso más valorado de toda la galaxia. La especia, o melange. Quién la controle, controlará el universo… Las casas del Landstraad están reuniendo a sus tropas y espías. Ganarás la influencia suficiente para hacerte con el control del planeta? Muchas son las organizaciones que puedes influenciar o traicionar… pero ten cuidado no vas a ser el único que lo haga.

Dune Imperium es un juego de construcción de mazos, ya vimos varios en el blog como Harry potter Hogwarts Battle, Ascensión… Pero esta vez añadimos también la colocación de trabajadores, que van a ser los agentes de nuestra casa que van a influir en las grandes corporaciones y asociaciones ¿Te harás con el control de la especia y gobernarás Arrakis?

Primeras impresiones de Dune Imperium

Estas últimas semanas no pude jugar mucho, bueno siendo sinceros no pude jugar apenas. Pero una de las partidas que pude echar fue a este Dune Imperium, como os dije en la introducción al juego ya tenía ganas de jugarlo, pero ahora estoy leyendo el libro y parece que me apetece más. Del juego ya hay una expansión en el mercado y otra que está por venir, pero como no las probe y esto es solo del juego base no voy a hablar de ellas.

Detalle de personajes/casas
Detalle de personajes/casas

¿Otra vez el pesado este con un juego de construir tu mazo? Sí, pero esta vez con una capa de colocación de trabajadores. Nunca había mezclado en ningún juego, o al menos que yo recuerde,   estas dos mecánicas, pero tengo que decir que casan perfectamente con la mecánica del
juego.
Agentes de las casas que se mandan a distintas organizaciones o cofradías para ganar influencia o para recolectar recursos. Pero para mandar esos recursos tienes que construir un buen mazo, porque las cartas te van a decir a que sitios puedes mandar al agente. Ambas mecánicas se  entremezclan entre si de forma muy buena no sabiendo deciros cual es la que predomina más.

Además lo veo un juego muy táctico. Cuando colocas los agentes y donde es muy importante, no lo vas a poder poner donde ya hay un agente (sea tuyo o de una casa rival). Sobre todo, para generar los recursos necesarios (que además de la especia son los Solaris y agua). Porque ya os voy avanzando que, al menos en mi caso, vais a ir justos de todo jajaja. Estos recursos se van a ir ganando o bien por el mapa colocando trabajadores o con las cartas que compremos en la construcción de mazos. Y nos van a servirnos sobre todo para poder acceder a ubicaciones y poder hacer la acción correspondiente.

Zona de Conflicto

Pero además de todo esto, por si fuera poco, a parte de la interacción que pueda surgir de quitarse las ubicaciones entre los jugadores, hay otra zona de interacción directa en el tablero. La zona de conflicto. Esta zona es en función de las cartas y donde nos coloquemos en el mapa, vamos a poder mandar tropas al conflicto o a la reserva. Este conflicto se va resolver por mayorías (a más tropas, más posibilidades de ganar) Esto es muy importante porque los conflictos dan munchos recursos y puntos de victoria en según la posición que quedes. En mi partida fue, creo, diferencial para que no ganase. Hasta bien entrada la partida no competía por ellos… Y no conseguí ganar. Esto hace a Dune Imperium un juego con muncha interacción. Además esto también está relacionado con la construcción de mazos, ya que las cartas pueden darte bonificaciones a estos conflictos en vez de recursos para comprar otras cartas.

Detalle Conflicto
Detalle Conflicto

La partida que pude jugar fue en solitario, pero el juego trae un automa muy bueno, a mi modo deber, que apaña muy bien añadiendo dos casas más a la partida. Todo controlado con un motor de cartas. No obstante, y adelantando que incluso habiendo “pillado” tarde me gusto mucho la partida. Este juego a 3 o 4 jugadores tiene que ser una virguería.

Para terminar

Vamos con el resumen de estas primeras impresiones de Dune Imperium. Un juego que mezcla mecánicas de construcción de mazos y colocación de trabajadores de una forma muy apañada que tras de una partida me dejo un buen sabor de boca. Además, para los que hayais visto la película nueva (no me hacer spoilers) tiene un arte basado en ella. Estamos ante un juego con mucha interacción, que con el automata me gusto mucho jugar, a 3 o 4 jugadores tiene pinta ser muncho mejor todavía. No obstante, lo dicho, se puede jugar perfectamente en solitario.

No diría que es un juego exigente en cuanto a reglas, pero si tienes que planear muy bien las acciones si no quieres que te pase lo mismo que a mi (no tener nunca recursos suficientes XD), por eso lo veo un juego muy estratégico. Tampoco lo veo excesivamente largo, aunque en función de lo que tardéis en escoger donde mandáis al agente podréis echar un poco más de tiempo, pero ya os digo que de reglas es sencillo

Veremos a ver como evoluciona tras las partidas. Me gustaría ver como funciona a más de dos jugadores (y seguir jugando en solitario claro). A ver si surge la oportunidad. Veremos en la futura entrada de Falando de… Si mantengo las sensaciones.

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