El mundiu de Golarion necesita héroes, pero nesti casu no nun xuegu de rol sino n’unu de mesa! Vamos coles primeres impresiones de Pathfinder El Juego de cartas de aventuras, que nos trai Devir en castellán.
Asturianu
¿De qué va Pathfinder el Juego de Cartas?
Golarion vuelvi a tar en peligru, necesita d’aventureros pa salvalu. Ye necesario que xuntes el to grupu y salgas a lluchar escontra les amenaces que lu asolen. El socesu del derrompimientu de la torre de Belhaim y los xuxurios d’una némesis dracónica entama a provocar que los ciudadanos ten ablucaos…
Pathfinder el juego de cartas de aventuras ye un xuegu d’estratexa cooperativu nel qu’unos aventureros tien qu’afrontar una serie de peligros qu’asolen Golarion. Como’l nome diz, solo ye de cartes pero tien la cosa de que s’avera munchu a un xuegu de rol. Vamos coles primeres impresiones de Pathfinder el Juego de Cartas
Primeres impresiones Pathfinder el Juego de Cartas.
Como vos camenté nel so momentu na sección de noticies, esti yera un xuegu que-y llevo teniendo munches ganes dende va tiempu. Tengo ya la que creo que yera la primera edición, El Auge del Señor de las Runas, y agora apeteciame abondu poder xugar a esta. El xuegu parte de la premisa, como lo facía l’anterior de ser un esperiencia mui averá a un xuegu de rol (coles sos diferencies caro), vamos ver si cumple con esto o se que da a metá camín.
Como’l propiu nome indica, el xuegu vien con cartes a bayura amás d’unos dados poliédricos, clásicos nes partíes de rol. Tamién, a diferencia de la versión anterior, tien unos standees colos diferentes personaxes que nos trai’l xuegu y con unes fiches de troquel que vas dir usando mentas vas avanzando n’aventura. Tamién tenemos un nuevu arte del xuegu. Más qu’el l’arte, la forma de presentalu puesto que les semeyes deben ser prauticamente les mesmes, pero la forma de maquetalo si que ta munchu más afayaiza que la edición vieya, que yera bastante simplona.
Mecániques
Yendo a lo qu’el xuegu ye en si, intentando nun facer la comparanza col anterior pa los que nun lu hayan xugao, lo primero que tengo que dicir ye que nes regles ponte que vienen unos mazos preparaos pa xugar direutamente y nun ye asina, al menos yo entendilo asina. Golpe de remu pa Devir, pequeñu eso sí porque trai-te les cartes que conformen dichos mazos, asina que pudiera facese en sin nengún problema. Solo’l tiempu qu’eches n’atopar les cartes. Ya en fariña dicir que’l xuegu ye mui estrátexicu. Yo diría que nun lliega ser un dungeon crawler, nun hai qu’esplorar llosetes ni habitaciones per se, pero’l tema d’esploracion de los xuegos de rol de mazmorreo ta ehí. Nesi casu faese revelando una carta de l’ubicación actual.
El xuegu en si ye bastante cenciellu, faes el mazu del héroe qu’escueyas coles restricciones que te diz (pa entamar ponte unos mazos ya fechos que van perbono) y consta de dir esplorando llocalizaciones en busca del villanu del escenariu. No que te pues liar ye na cantidá de ya no mini regles, apuntinos que faen con conceutos. Revelar, enterrar, recargar… Puen ablucate un poco al entamu, pero coyes el ritmu rápidu. La partida fina bien cuando nel reló de turnu, creo que se llama asina, vayas a robar y nun tengas cartes o bien cuando tolos héroes muerran. Esto fai un poco de carrera escontra’l cronu, optimizando bien les tos aiciones, y les del to grupu, pa terminar col villanu.
Tien un componente cooperativu bastante fuerte. Anque tu fines al villanu, los collacios van tener que collaborar pesllando les llocalizaciones pa que nun escapen. Esto afonda más nesa esperiencia de «xuegu de rol», salvando les distancies, que se quier dar al xuegu. Con esi componente d’azar de les tiraes de los dados coles pruebes, los oxetos pa preparate, conxuros… Si que me dio esa sensación d’esploración, que no de mazmorreo, que pues tener n’un xuegu de rol. Amás ca personaxe xuega a la so manera, esto fai que tengas que buscar sinerxies ente ellos, buscar los puntos débiles y fuertes pa llevar el gatu al agua.
Una de les coses que m’afayó, foi’l tema de los puntos de vida del personaxe. Pa ser rápidos la to vide ye’l mazu de cartes (suelen ser 15 cartes si mal nun recuerdo). Pero ca personaxe tien un tamañu máximu de mano, nun pudiendote facer más daño que les cartes de la mano. Esto representa un poco la tolerancia a los golpes del personaxe, a más mano (como los magos por exemplu) más coses pa facer, pero puen facete más dañu… Prestome munchu esti aspeutu. Ya no cabero, les pruebes van dir en función d’una carauterística, o habilidá si yes competente. Esta va marcate’l dadu a tirar. Esto pues modificalo con oxetos y fechizos, si na tira superes… ¡Pasaste la prueba! Si non… Pos a sufrir 🙂
Pa finar
Vamos finando con estes primeres impresiones de Pathfinder El Juego de Cartas de Aventuras. Tamos ante un xuegu que pinta muy estrátexicu y collaborativu. O collaboráis o ye percomplicao que ganéis l’escenariu. Nesta primera partía si creo que s’avera bastante a la sensación d’un xuegu de rol, nel modu que vas decidiendo pa donde dir, pues adquirir nuevu equipo, subir de nivel… Nun de la mesma manera qu’un dungeon crawler, eso sí. Rápidu de montar y de xugar, n’una hora pues tener un escenariu ventiláu, y pa finar la campaña ties unos cuantos que xugar. Nesti primer par de partíes prestome xugalu, creo que meyora a la primera versión, y eso pa mi ye dicir munchu, pero eso habrá que velo nes conclusiones finales 😉
Y na más por güei, espero vos prestare la entrá y espero poder contavos más na futura entrada de Falando De ¿Ya conocíais el xuegu?¿Xugastis a l’anterior versión? ¡Camentame!
Castellano
¿De qué va Pathfinder el Juego de Cartas?
Golaron vuelve a estar en peligro, necesita de unos aventureros para salvarlo. Es necesario que juntes tu grupo y salgas a luchar contra las amenazas que lo asolan. El suceso del derrumbamiento de la torre de Belhaim y los susurros de una némesis dracónica empieza a provocar miedo en los ciudadanos.
Pathfinder el juego de cartas de aventura es un juego de estratégia cooperativo en el que unos aventureros tienen que afrontar una serie de peligros que asolan a Golaron. Como el nombre dice, solo es de cartas pero tiene la cosa de acercarse mucho un juego de rol. Vamos con las primeras impresiones de Pathfinder el juego de cartas.
Primeras impresiones Pathfinder el Juego de Cartas.
Como os comenté en su momento en la sección de noticias, este era un juego que le tenía ganas desde hace bastante. Tengo lo que creo que era la primera edición, El Auge del Señor de las Runas, y ahora me apetecía mucho poder jugar a esta. El juego parte de la premisa, como lo hacía el anterior, de ser una experiencia muy parecida a un juego de rol (con sus diferencias claro), vamos a ver si cumple con esto o se queda a mitad de camino.
Como el propio nombre indica, el juego viene con cartas a montón además de unos dados poliédricos, clásicos en las partidas de rol. También, a diferencia de la versión anterior, tiene unos standees con los diferentes personajes que nos trae el juego y con unas fichas de troquel que vas a ir usando mientras avanzas con la aventura. También tenemos un nuevo arte del juego. Más que el arte, la forma de presentarlo puesto que las imágenes deben de ser prácticamente las mismas, pero la forma de maquetarlo sí que está mucho más bonita que la edición vieja, que era bastante simple.
Mecánicas
Yendo al juego en si, intentando no hacer comparación con el anterior para aquellos que no lo hayan jugado, lo primero que tengo que decir es que en las reglas pone que vienen unos mazos preparados para jugar directamente y no es así, al menos yo lo entendí de esa manera. Golpe de remo para Devir, pequeño eso sí, porque te trae las cartas que conforman dichos mazos, así que se pueden hacer sin ningún problema. Solo el tiempo que echas en encontrar las cartas. Ya en harina decir que el juego es muy estratégico. Yo diría que no llega a ser un dungeon crawler, no hay que explorar losetas ni habitaciones per se, pero el tema de exploración en los juegos de rol de mazmorra está ahí. En este caso se hace revelando una carta en la ubicación actual.
El juego en sí es bastante sencillo, haces el mazo del héroe que escojas con las restricciones que te dice (para empezar te pone unos mazos ya hechos que van muy bien) y consta de ir explorando localizaciones en busca del villano del escenario. En lo que te puedes liar es en la cantidad de , ya no mini reglas, apuntes que hacen con conceptos. Revelar, enterrar, recargar… Pueden asustarte un poco al principio, pero coges el ritmo rápido. La partida termina bien cuando no se puedan robar cartas en el reloj de turno, o cuando todos los héroes mueran. Esto hace una pequeña carreta contra el crono, optimizando bien tus acciones, y las del grupo, para terminar con el villano.
Tiene un componente cooperativo bastante fuerte. Aunque mates al villano, los compañeros tiene que colaborar cerrando las localizaciones para que no escape. Esto ahonda más en esa experiencia de juego de rol, salvando las distancias, que se quiere dar al juego. Con ese componente de azar en las tiradas de los dados en las pruebas, los objetos para prepararte, conjuros… Si que me dio esa sensación de exploración, que no de mazmorreo, que puede tener un juego de rol. Además, cada personaje juega a su manera, esto hace que tengas que buscar sinergias entre ellos, buscar los puntos débiles y fuertes para llevarse el gato al agua.
Una de las cosas que más me gustó fue el tema de los puntos de vida del personaje. Para ser rápidos, tu vida es el mazo de cartas (suelen ser 15 cartas si mal no recuerdo) Pero cada personaje tiene un tamao de la mano diferente, no pudiendo hacer más daño que las cartas de tu mano. Esto representa la tolerancia a los golpes del personaje, a más mano (como los magos por ejemplo) más cosas pueden hacer, pero pueden hacerte más daño… Me gustó mucho este aspecto. Ya para finalizar, las pruebas van a ir en función de una característica, o habilidad si eres competente,. Esto te va a marcar el dado que se va a tirar. Lo puedes modificar con objetos y hechizos, si superas la tirada… ¡Pasaste la prueba! Si no… pues a sufrir
Para terminar
Vamos terminando con estas primeras impresiones de Pathfinder el Juego de Cartas. Estamos ante un juego que pinta muy estratégico y colaborativo. O colaboráis o es muy dificil que ganéis el escenario. En esta primera partida, si creo que se acerca a la sensación de un juego de rol, en el modo de que vas decidiendo a donde ir, adquieres equipo, subes de nivel… No de la misma manera que un dungeon crawler, eso sí. Rápido de montar y jugar, en una hora puedes tener un escenario ventilado, y para terminar la campaña tienes unos cuantos para jugar. Me gusto mucho jugarlo, creo que mejora a la primera versión, y eso para mi ya es decir mucho, pero eso habrá que verlo en las conclusiones finales.
Y nada mas por hoy, espero que os gustase la entrada y espero poder contaros más en una futura entrada de Falando De ¿Ya conocéis el juego? ¿Jugasteis a la anterior versión? ¡Comentarme!