Primeres impresiones de… Terraforming Mars Expedición Ares

impsiones Terraforming mars  expedicion ares

Siguimos colos xuegos de temática «espacial», bono… Nun sé si plenamente, pero’l casu ye que nesti xuegu que nos trai Maldito Games Tenemos que terraformar Marte pa facelu habitable pal ser humanu. Vamos coles primeres impresiones d’esti Terraforming Mars Expedición Ares

Asturianu

¿De qué va Terraforming Mars Expedición Ares?

La Tierra quedase pequeña, y lo que ye peor, tamos matandola. Eso ye un fechu, actualmente tamos nesa situación. Hai que buscar un sitiu habitable pa que la especie humana pueda vivir. Y el planeta vecín Marte antoxase la meyor opción. Pero caro, hai que crear un ecosistema, entamando por temperatura, oxixeno, bacteries, árboles… Nun ye trabayu d’un día. Eso ye lo que vamos facer nel xuegu.

En Terraforming Mars Expedición Ares vamos simular esti procesu de terraformación del planeta roxu. Pa ello vamos tener que facer una xestión de recursos valiendonos d’un motor de cartes y una selección d’aiciones. Quiciabes xugateis a Terraforming Mars, nun ye’l mi casu. Esti quier facer lo mesmo pero con menos tiempu, o eso dicen… Vamos ver.

Primeres impresiones de Terraforming Mars Expedición Ares.

Habrá daquién que te familiarizau con Terraforming Mars, xuegu predecesor a esti que tien munchu ésitu, pero que según paez tien munches espansiones y la partía pue durar bastante. Tamién si indagasteis escucharíeis qu’esti xuegu ye mui paecíu a otru mui famosu que ye Race for the Galaxy. Como yo nun xugué a nengún de los dos anteriores nun vos puedo facer la comparativa, asina que voi contavos les primeres impresiones de Terraforming Mars Expedición Ares de 0.

Lo primero a mencionar ye lo cuida que ta la edición. Al paecer Maldito Games traxo la edición Deluxe direutamente, asina qu’incluye unes caxines pa meter los cubitos y demás, con un cartón gordu y resistente y con unes semeyes perguapes. Velu puesto en mesa presta.

detalle tableros personales
detalle tableros personales

Ya yendo más al xuegu en si. Tamos, como comenté enriba, ante un xuegu onde tienes que xestionar unos recursos nun tableru personal pa poder dir faciendo les distintes fases de la terraformación. Estes fases van ser les cartes, que vamos dir construyendo p’acercanos al oxetivu, que ye terraformar Marte y asina ganar la partía. Esta xestión de la mano recordome, salvando les distancies que ye llarga, a 7 Wonders Duel pero resultandome más prestosa. Vas tener que dir construyendo cartes pa producir recursos, facer aiciones e intentar combar les cartes sin dexar de mirar al tableru central que nos va controlar los niveles d’oxixeno y temperatura asina como los océanos del planeta roxu y el nivel de terraformación. Los primeros van marcar el fin de partía y el caberu los puntos de victoria asina como ingresos.

Hasta equí tampoco tamos ante na mui raro, xugamos cartes pa xenerar recursos y construyir coses qu’influyen nel planeta. Pero…¿Como facemos to esto? Equí vien lo que pa mi ye’l kit del xuegu. Los xugadores van escoyer una fase entre 5, nun puen repetir dos veces la mesma consecutivamente. Por un orde establecíu, van xugase toles fase escoyíes polos xugadores de manera simultanea por tos, si se repiten nun se xueguen más d’una vegada . Col puntu del qu’escoyío la fase tien unos beneficios aicionales.

deralle caxes
detalle caxes

Comentar qu’esti xuegu nun tien interación nenguna entre los xugadores, ye practicamente xugar en solitariu. Ye más, el modo solitariu ye los mesmo pasa que xuegues contra un «bot» que va escoyiendo aiciones al azar y l’oxetivu ye terraformar marte n’antes de 25 turnos. Tamién tenemos unes cartes de coorporación (creo que se nomen asina), que nos da unes habilidaes especiales y qu’escoyemos al aniciu. Esto fai que no tolos xugadores xueguen de la mesma manera o que tengan ventaxes en dalgún ámbitu, pero nun me paez que desequilibre na.

Tocante al tema, que podía ser cualquier otru, si que me de la sensación de siguir un procesu de terraformar Marte (o al menos lo que diría que pudiera ser, ya sabeis :P). Faciendo primero les cartes más basiques pa llueu dir construyendo lo más avanzao a midía que vamos faciendo los combos. Foi una sensación afayaiza.

Pa finar

Vamos finando con estes primeres impresiones de Terraforming Mars Expedición Ares. Un xuegu de selección d’aiciones y xestión de recursos, que la verdá prestome xugar, pese a perder estrepitosamente escontra’l bot, na raro si me venís siguiendo les caberes entraes :P. Esa decisión de qu’aicion escoyer, y xugar colo que va escoyer el resto de xugadores (o les que falten del bot) fizome una partida intensa y que tes echando cálculos a ver que te merez la pena xugar. Que proyeutu xugar (carta), el momentu xustu pa combar coles que tienes… Dando la sensación de siguir los pasos correutos na terraformacion. Veremos como soporta’l xuegu’l pasu de les partíes, pero eso va tener que ser na entrá de Falando De

Castellano

¿De qué va Terraforming Mars Expedición Ares?

La Tierra se queda pequeña, y lo que es peor, estamos matándola. Eso es un hecho, actualmente estamos en esa situación. Hay que buscar un sitio habitable para que la especie humana pueda vivir. Y el planeta vecino Marte se antoja la mejor opción. Pero claro, hay que crear un ecosistema, empezando por la temperatura, oxígeno, bacterias, árboles… No es trabajo de un día. Eso es lo que vamos a hacer en el juego.

En Terraforming Mars Expedición Ares vamos a simular este proceso de terraformación del planeta rojo. Para ello vamos a tener que hacer una gestión de recursos valiéndonos de un motor de caras y una selección de acciones. Quizás jugasteis a Terraforming Mars, no es mi caso. Este quiere hacer lo mismo, pero con menos tiempo, o eso dicen… Vamos a ver.

Primeras impresiones de Terraforming Mars Expedición Ares.

Habrá quien esté familiarizado con Terraforming Mars, el juego predecesor a este que tiene mucho éxito, pero según parece tiene muchas expansiones y la partida puede durar bastante. También si indagasteis un poco escucharéis que este juego es muy parecido a otro muy famoso que es el Race for the Galaxy. Como yo no jugué a ninguno de los dos anteriores no os puedo hacer la comparativa, así que voy a contaros las primeras impresiones de Terraforming Mars Expedición Ares de 0.


Lo primero a mencionar es lo cuidada que esta la edición. Al parecer Maldito Games trajo la edición Deluxe directamente, así que incluye unas cajitas para meter los cubitos y demás, con un cartón gordo y resistente y con unas imágenes bonitas. Verlo puesto en la mesa es agradable.

Ya centrándonos en el juego en si. Estamos, como comenté arriba, ante un juego donde tienes que gestionar unos recursos en un tablero personal para poder ir haciendo las distintas fases de la terraformación. Estas fases van a ser las cartas, que vamos a ir construyendo para ir acercándonos al objetivo, que es terraformar Marte y así ganar la partida. Esta gestión de la mano me recordó, salvando las distancias que es larga, a 7 Wonders Duel pero resultandome más agradable. Vas a tener que ir construyendo cartas para producir recursos, hacer acciones e intentar combar las cartas sin dejar de mirar el tablero central que nos va a controlar los niveles de oxígeno y temperatura, así como los océanos del planeta rojo y el nivel de terraformación. Los primeros vana marcar el final de partida y el último los puntos de victoria, así como los ingresos.

Hasta aquí tampoco estamos ante nada muy raro, jugamos cartas para generar recursos y construir cosas que influyen en el planeta. Pero…¿Cómo hacemos todo esto? Aquí viene lo que para mi es el kit del juego. Los jugadores van a escoger una fase entre 5, no se puede repetir dos veces la misma consecutivamente. Por un orden establecido, van a jugarse todas las fases escogidas por los jugadores una a una de manera simultánea por todos, si se repiten no se juegan más de una vez. Con el punto del que quien escogió la fase tiene unos beneficios adicionales.

Hasta aquí tampoco estamos ante nada muy raro, jugamos cartas para generar recursos y construir cosas que influyen en el planeta. Pero…¿Cómo hacemos todo esto? Aquí viene lo que para mi es el kit del juego. Los jugadores van a escoger una fase entre 5, no se puede repetir dos veces la misma consecutivamente. Por un orden establecido, van a jugarse todas las fases escogidas por los jugadores una a una de manera simultánea por todos, si se repiten no se juegan más de una vez. Con el punto del que quien escogió la fase tiene unos beneficios adicionales.

deralle cajas
detalle cajas

Comentar que este juego no tiene interacción ninguna entre los jugadores, es prácticamente jugar en solitario. Es más, el modo solitario es lo mismo, pasa que juegas contra un “bot” que va escogiendo fases al azar y el objetivo es terraformar marte antes de 25 turnos. También tenemos unas cartas de corporación (creo que se llaman así), que nos dan unas habilidades especiales que escogemos al inicio. Esto hace que no todos los jugadores jueguen de la misma manera o que tenga alguna ventaja en algún ámbito, pero me parece que desequilibren nada.

En lo que respecta al tema, que podría ser cualquier otro, sí que me da la sensación de  seguir un proceso de terraformación de Marte (o al menos lo que diría que podría ser, ya sabéis :P) Haciendo primero las cartas más básicas y luego ir construyendo lo más avanzado a medida que vamos haciendo los combos. Fue una sensación entretenida.

Pa finar

Vamos terminando con las primeras impresiones de Terraforming MArs Expedición Ares. Un juego de selección de acciones y gestión de recursos, que la verdad me gusto jugar, pese a perder estrepitosamente contra el bot, nada raro si me venís siguiendo en las últimas entradas 😛 Esa decisión de qué acción escoger, y jugar con lo que va a escoger el resto de jugadores (o las que falten del bot) hizo una partida intensa y que estés echando cálculos a ver que merece la pena jugar. Que proyecto jugar (carta), el momento exacto para combar las cosas que tienes… Dando la sensación de seguir los pasos correctos en la terraformación. Veremos como soporta el paso de las partidas, pero eso va a tener que ser en la entrada de Falando De

Deja una respuesta