Como tuve un ratin estos díes, senteme pa probar tranquilamente el nuevu xuegu de Zacatrus, Aventura Z: Vol 1 Lovecraft. Como tovia nun puedo escribir una opinión completa, dexovos equí les primeres impresiones.
Asturianu
Poniendose en contextu
Tamos nos años 20 nos Estaos Xunios d’America, concretamente n’alguna ciudá no muy lloñe de Arkham, la ficticia ciudá crea por H.P. Lovecraft, l’escritor creador de los Mitos de Chthulu. Y como vien siendo habitual n’esi mundiu, vamos tener que resolver los misterios que nos propon el xuegu. Asi empecipia Aventura Z: Vol 1, tomaremos un de los investigadores de la caxa y llanzaremonos a la aventura esperando nun ser engullíos pol horror de los mitos.
Primeres impresiones de Aventura Z: Vol 1 Lovecraft
Como comenté enriba, toy escribiendo esta entrá tras solo una toma de contauto con el xuegu, polo que la opinión final pue variar bastanti.
Partimos de la premisa de la caxa na que diz que ye abrir y ponese a xugar. Na mio experiencia ye un sí y un no. Si bien les regles nun son munches, dalguna nun ta muy bien explicá. Mas vos digo, a los pocos díes de salir tuvieron que sacar una revisión del manual. Esa revisión ye la que yo descargue pa lleer les regles. Podeis topala equi . Si bien parez que ta meyor explicao, hay partes en les que a veces pue parecer un poco confuso, pero to sea dicho pue empezar a xugase.
Aventura Z: Vol 1 Lovecraft vien a asemeyase a un de los clasicos llibru-xuegos (nun vos asusteis, nun voy facer spoilers :P), pero en versión moderna. El tableru ye un llibru, nel que tenemos un mapa con varies zones que podemos investigar e interactuar, que vien a ser lleer la entrá que te ponga nel llibru y decidir lo que faes. To ello, apoyandose n’unes cartes numeraes (muy importante nun cambiayos l’orden y nun mirar otra que nun sea la que nos diz el xuegu) que nos van dicir los obxetos o enemigos que tenemos pola zona.
Además, el xuegu va pedinos que vayamos faciendo pruebes. Los personaxes tienen 4 carauterisitiques, que puen ser modificaes polos obxetos que atopemos. Cuando nos mande una prueba, ye tan cenciello como tirar tantos dados como tengamos n’esa caracteristica. Contaremos los dobles, triples y secuencies (por exemplu 1,2,3) y esos serán los nuesos exitos, si lo pasamos pasen unes coses , si non otres…
Polo poco que xugue, tien buena pinta. Si vien echo de menos un poco más de carga temática, pol momento solo son frasuques cortes, pero eso pue cambiar en función avancemos na historia. Una vez superau el impas de les regles, ye un xuegu rápidu de xugar y que nun paez que se atasque. Veremos como continua con el pasu del tiempu de xuegu y tras xugar los dos escenarios que trae. Cuando lu fine, tendréis de xuru la entrá correspondiende de Falando de…
Castellano
Poniendose en contexto
Estamos en los años 20 en los Estados Unidos de America, concretamente en alguna ciudad no muy lejos de Arkham, la ficiticia ciudad creada por H.P. Lovecraft, el escritor creador de los Mitos de Chthulu. Y como viene siendo habitual en ese mundo, vamos a tener que resolver los misterios que nos propone el juego. Así empieza Aventura Z: Vol 1, escogeremos uno de los investigadores de la caja y nos lanzaremos a la aventura esperano no ser engullidos por el horror de los mitos.
Primeras impresiones de Aventura Z: Vol 1 Lovecraft
Como comenté arriba, estoy escribiendo esta entrada tras solo una toma de contacto con el juego. Por lo que la opinión final puede variar bastante.
Partimos de la premisa que en la caja deice que es abrir y ponerse a jugar. En mi experiencia fue un sí y un no. Si bien las reglas no son muchas, alguna no está muy bien explicada. Os digo más, a los pocos dias de salir tuvieron que subir una revisión del manual. Esa revisión fue la que yo descargue para leer las reglas. Podeis encontrar aqui. Si bien parece que esta mejor explicado, hay partes en las que a veces puede parecer un poco confuso, pero todo sea dicho se puede empezar a jugar.
Aventura Z: Vol 1 Lovecraft viene a parecerse a uno de los clásicos libro-juegos (no os asustar, no voy a hacer spoilers :P), pero en versión moderna. El tablero es un libro, en el que tenemos un mapa con varias zonas que podemos investigar e interactuar, que viene a ser leer la etrada que te ponga el libro, y decidir lo que haces. Todo ello, apoyandose en unas cartas numeradas (muy importante no cambiarles el orden y no mirar otra que no sea la que el juego nos diga) que nos van a decir los objetos o enemigos que tenemos por lazona.
Además, el juegos nos va a pedir que vayamos haciendo pruebas. Los personajes tienen 4 carácteristicas, que pueden ser modificadas por los objetos que encontremos. Cuando nos mande una prueba, es tan sencillo tirar tantos dados como tengamos en esa carácteristica. Contaremos los dobles, triples y secuencias (por ejemplo 1,2,3) y esos serán nuestros exitos, si lo pasamos pasan unas cosas, si no otras…
Por lo poco que jugue, tiene buena pinta. Si bien echo de menos un poco más de carga temática, por el momento solo son frasecillas cortas, pero eso puede cambiar en función avancemos en la historia. Una vez superado el impas de las reglas, es un juego rápido de jugar y que no parece que se atasque. Veremos como continua con el paso del tiempo de juego y tras jugar los dos escenarios que trae. Cuando los termines, seguro tendréis la entrada correspondiende de Falando de