
Sedrás quien a salvar a Han Solo del «Palacio de Jabba» o cederás al poder de los Hutt movíu poles perres… Vamos ver si caltengo les sensaciones que tenía nes primeres impresiones d’esti xuegu de bolsillu.
Asturianu
Ficha:
- Xugadores: 2 – 6
- Duración: 20 minutos.
- Edad: 10+
- Editau por: Z-Man Games
- Autor: Justin Kemppainen
- Ficha na BGG
Conteníu:
- 29 cartes
- 13 fiches de Victoria
- 1 reglamentu
- 1 bolsa de tela
¿De qué va el «Palacio de Jabba»?
Tamos nos tiempos del Episodiu 6 de la famosa saga intergalactica. Han Solo ta reteníu pol señor del crime de Tattoine, Jabba l’Hutt. Los amigos del contrabandista quieren rescatalu, sedrán quien?
Con eses premises parte’l «Palacio de Jabba», una reimplementación del xuegu Love Letter, pero cola temática de la famosa saga. Como nun xugué nunca al primeru, vamos evitar cualquier comparación y centranos solo nel xuegu en sí.
¿Como se xuega a «El Palacio de Jabba»?
Preparación de la partía
La preparación ye mui cenciella. Lo primero que vamos facer ye poner nel centru la mesa les fiches de victoria. Dempués vamos seleccionar un de los planes (si mal nun recuerdo vienen 4) poniendolu nel centro y dar una fueya de referencia a ca xugador.
Pa finar, embaraxamos el restu de cartes. Apartamos una, que queda fuera de la ronda, y damos una a ca xugador.
Ponemos el mazu restante al llau del plan escoyíu y llisto, podemos entamar a xugar!

Entamamos a xugar
Pa entamar a xugar, vamos dexar claro como se gana. Gana’l que primero lliegue al númberu de puntos de victoria. Estos puntos van en función del númberu de xugadores de la partía.
Conocío esto, empecipiamos. El xuegu va desarrollase por rondes hasta que se dean les condiciones de ganar. ¿Cuando fina una ronda? La ronda fina cuando se xuegue la cabera carta del mazu o nun quede más qu’un xugador.
La ronda xuegase mui fácil. Ca xugador en su turno roba una carta, y d’entre de les dos de la mano xuega una (siempre tien que tener una na mano) ¿Que carta xugar? Ehí ye onde entra la carta de plan. Ca plan tien unes condiciones pa ganar, xugaremos la carta que más nos convenga.
Vamos paranos un segundin p’analizar les cartes que se xueguen. Van tener dos palos, por ansí dicir, la rebelión (cartes de color roxu) y los Hutt (cartes de color verde). Amás, ca una va tener un númberu (el poder) y una habilidá. Con estes habilidaes, la fueya de referencia que pon les cartes qu’hai de ca tipu y el plan escoyíu, xugamos la que mas que nos convenga. Bien pa intentar ganar el plan o pa eliminar un xugador de la partía con una habilidá.
Y con esto taría to. Cuando la ronda fine, volvemos a preparar una nueva de la mesma forma que dixi enriba hasta que dalgún xugador o xugadora lliegue al oxetivu.



Opinión Personal
Vamos cola opinión personal d’esti «El Palacio de Jabba» un xuegu qu’entra nuna bolsuca y que podemos llevar a cualquier llau. Y eso ye un puntu a favor, ye perfeuto pa quedaes con amigos, parrilles, piscina… Ye sacalu y xugar, les regles ya veis que nun son na.
A destacar tamién ye l’arte y la producción. Les ilustraciones son perguapes y la bolsa y los contadores de victoria son mui afayadizos. Dende llueu presta de xugalu. Nun nos engañemos, el tema podía ser cualquier otru, pero agradeces que te lu ilustren d’esta manera.
Pa daquién pudiera ser un problema la eliminación de xugadores, pero, y siempre dende’l mi puntu de vista, les rondes son tan rápides qu’enseguida tas volviendo a xugar.
Tamién reafirmar lo que dixi nes primeres impresiones. El xuegu pese a que les regles permiten y nun hai problema de xugalu a 2 xugadores, pierdi muncho de la so esencia. El mazu nun s’acaba polo que nunca se toma’l plan pa ver quien gana. Tras xugalu a más xugadores, vese que cuando más brilla ye cuando la mesa ta llena.
Resumen Final
Pa finar, vamos col resumen del tostón d’enriba. Tenemos equí un xuegu que pues xugar con cualquiera y en cualquier llau, con un coste mui asequible, unos 12€, y con unes ilustraciones y presentación mui bones. Lo único ye que yo nun lu recomendaría xugar a menos de 4 xugadores.
El Palacio de Jabba va prestate si …
- Busques un xuegu pa sacalu a cualquiera y en cualquier llau
- Prestate la temática Star Wars, anque no tenga munchu pesu nel xuegu.
- Nun t’importen pequeños ratos muertos por eliminación de xugadores.
Paracaidistas en tu bolsillo nun va prestate si …
- Vas xugar a dos xugadores.
- Busques algo mui temático.
- Nun te presta la eliminacion de xugadores.
Castellano
Ficha:
- Jugadores: 2 – 6
- Duración: 20 minutos.
- Edad: 10+
- Editado por: Z-Man Games
- Autor: Justin Kemppainen
- Ficha en BGG
Contenido:
- 29 cartas
- 13 fichas de Victoria
- 1 reglamento
- 1 bolsa de tela
¿De qué va el «Palacio de Jabba»?
Estamos en los tiempos del Episodio 6 de la famosa saga intergalactica. Han Solo está retenido por el señor del crimen de Tattoine, Jabba el Hutt. Los amigos del contrabandista lo quieren rescatar, serán capaces?
Con esas premisas parte El Palacio de Jabba, una reimplementación del juego Love Letter, pero con la temática de la famosa saga. Como no jugué nunca al primero, vamos a evitar cualquier comparación y centrarnos solo en el juego en si.
¿Como se juega a «El Palacio de Jabba»?
Preparación de la partida
La preparación es muy sencilla. Lo primero que vamos a hacer es poner en el centro de la mesa las fichas de victoria. Después vamos a seleccionar uno de los planes (si no recuerdo mal vienen 4) poniéndolo en el centro y dar una hoja de referencia a cada jugador.
Para terminar, embarajamos el resto de cartas. Apartamos una, que queda fuera de la ronda, y damos una a cada jugador.
Ponemos el mazo restante al lado del plan escogido y listo! Podemos empezar a jugar!



Empezamos a jugar
Para empezar a jugar, vamos a dejar claro como se gana. Gana el primero que llegue al número de puntos de victoria. Estos puntos van en función del número de jugadores de la partida.
Conocido esto, empezamos. El juego se va desarrollar por rondas hasta que se den las condiciones de ganar. ¿Cuándo termina una ronda? La ronda termina cuando se juegue la última carta del mazo o no quede más que un jugador.
La ronda se juega muy fácil. Cada jugador en su turno roba una carta, y de entre las dos de la mano juega una (siempre tiene que tener una en la mano) ¿Qué carta jugar? Ahí es donde entra la carta de plan. Cada plan tiene unas condiciones para ganar, jugaremos la carta que más nos convenga.
Vamos a pararnos un segundo para analizar las cartas que se jueguen. Van a tener dos palos, por as decir, la rebelión (cartas de color rojo) y los Hutt (cartas de color verde). Además, cada una va tener un número (el poder) y una habilidad. Con estas habilidades, la hoja de referencia que pone las cartas que hay de cada tipo y el plan escogido, jugamos la que más nos convenga. Bien que para intentar ganar el plan o para eliminar un jugador de la partida con una habilidad.
Y con esto estaría todo. Cuando la ronda termine, volvemos a preparar una nueva de la misma forma que dije arriba hasta que algún jugador o jugadora llegue al objetivo.



Opinión Personal
Vamos con la opinión personal de este “El Palacio de Jabba” un juego que entra en una bolsa y que podemos llevar a cualquier lado. Y eso es un punto a favor, es perfecto para quedadas con amigos, parrillas, piscina… Es sacarlo y jugar, las reglas ya veis que no son nada.
A destacar también es el arte y la producción. Las ilustraciones son preciosas y la bolsa y los contadores de victoria son bonitos. Desde luego da gusto jugarlo. No nos engañemos, el tema podría ser cualquier otro, pero agradeces que te lo ilustren de esta manera.
Para alguien pudiera ser un problema la eliminación de jugadores, pero, y siempre desde mi punto de vista, las rondas son tan rápidas que enseguida estas volviendo a jugar.
También reafirmar lo que dije en las primeras impresiones. El juego pese a que las reglas lo permiten y no hay problema de jugarlo a dos jugadores, pierde mucho de su esencia. El mazo no se acaba por lo que nunca se toma el plan para ver quien gana. Tras jugarlo a más jugadores, se ve que cuando mas brilla es cuando la mesa esta llena.
Resumen Final
Para terminar, vamos con el resumen del tostón de arriba. Tenemos aquí un juego que puedes jugar con cualquier y en cualquier lado, con un coste muy asequible, unos 12 €, y con unas ilustración y presentación muy buena. Lo único es que no lo recomendaría a menos de 4 jugadores
El Palacio de Jabba va gustarte si …
- Buscas un juego para sacar a cualquier y en cualquier lado
- Te gusta la temática de Star Wars, a pesar de que no tenga mucho peso en el juego
- No te importan los pequeños ratos muertos por la eliminación de jugadores
El Palacio de Jabba no te va gustar si …
- Vas a jugar dos jugadores.
- Buscas algo muy temático.
- No te gusta la eliminación de jugadores.