Primeres Impresiones… El Palacio de Jabba

impresiones El palacio de Jabba
El Palacio de Jabba

Vamos ver que tal fueron les primeres impresiones al Palacio de Jabba, un xuegu que se basa en Love Letter con la temática de Star Wars, a ver que tal…

Asturianu

Poniendose en contextu d’El Palacio de Jabba

Tamos nos tiempos del Retorno del Jedi. Luke Skywalker va camín de Tatoine a rescatar al su collaciu, Han Solo. Vamos tener que dir eliminando xugadores o cumplir el plan secretu pa poder llevanos la victoria. Tenemos a nuesa disposición tolos míticos personaxes del momentu. Lando, Leia, Bobba Fett, Bib Fortuna… ta en la nuesa mano usalos bien.

Primeres Impresiones sobre El Palacio de Jabba

Vamos agora con estes primeres impresiones d’El Palacio de Jabba, una reimplementación del xuegu Love Letter (ficha equi) con la temática de la saga Star Wars. Va por delante dicir que nunca xugue a Love Letter, polo que esta entra va dir solo coles impresiones del xuegu en sin comparar col su «padre». No obstante tengo entendío que son prácticamente idénticos. Muchos direis, tamien, que ye un xuegu tan cenciellu que nun tien cabida unes primeres impresiones y lo suyo sería un Falando de… direutamente. El motivu ye que solu lu pude xugar a dos, lo cual nun me da una visión completa. Falovos d’eso mas abaxo.

El xuegu basase na eliminación de xugadores y la deducción de que tien el otru en la mano. La idea ye dir eliminando xugadores hasta que quedes tu solu o bien, si se llega al final de la ronda, intentar cumplir el plan secretu que suele ser , tener el númeru más altu en manu, más cartes d’un tipu, etc…

Xugar a El Palacio de Jabba, ye perfacil. Embaraxes les cartes, retires un númeru d’elles en función de los xugadores, y das una pa ca un. Nel tu turnu ties que robar una carta y xugar una de les dos que ties en la mano pa ponela nel tu área de xuegu. Toes les cartes del xuegu tienen dos tipos, que vienen definios pol color. La alianza rebelde, con un color roxizu, y los Hutt con un tonu verdosu.

detalle palacio jabba
Detalle de El Palacio de Jabba

Además toes les cartes tienen unes habilidaes propies que se activen nel momentu que les pones nel tu area de xuegu. La ronda termina cuando nun hay cartes que robar o solo queda un xugador. Si ye esti últimu casu, dase-y un puntu de victoria y reiniciase la ronda. Si se termina el mazu, gana los  xugadores vivos que cumpla el plan secretu. Hay cartes que cola so habilidad tamien dan puntos de victoria. El primeru que llegue al oxetivu de puntos gana.

El xuegu ye entreteniu, no obstante, tras les primeres partíes diría que nun ye un xuegu pa dos xugadores, la caxa pon de 2 a 5.. ¿El motivu? Que les 4 o 5 partíes que echamos (ye un xuegu muy rápidu) nunca hubo la opción de cumplir el plan secretu, siempre fue pola eliminación de xugadores. Si bien nos paecio entreteniu, faltonos la chicha de los planes secretos y que no durase un par de turnos nel que supiese’l contrariu que tenies na y te eliminase o viceversa. Eso si… el xuegu tien unes ilustraciones perguapes, unos contadores muy apañaos y vien n’una bolsa de tela que lu pues llevar a cualquier llau

detalle palacio jabba
Detalle d’El Palacio de Jabba

Pa finar

El palacio de Jabba, ye un xugu cenciellu y bien presentau pero que tien tola pinta que la so chicha vien a más xugadores. No obstante les primeres partides qu’echamos tuvimos entretenios. Hay qu’esperar a xugalu a más xugadores pa ver la opinión final nel Falando de…

Castellano

Poniendose en contexto de El Palacio de Jabba

Estamos en los tiempos del Retorno del Jedi. Luke Skywalker va camino de Tatoine a rescatar a su amigo, Han Solo.  Vamos a tener que ir eliminando jugadores o cumplir el plan secreto para poder llevarnos la victoria. Tenemos a nuestra disposición todos los míticos personajes del momento. Lando, Leia, Bobba Fett, Bib Fortuna… está en nuestra mano el usarlos bien.

Primeras impresiones sobre El Palacio de Jabba

Vamos ahora con estas primeras impresiones de El Palacio de Jabba, una reimplementación del juego Love Letter (ficha aqui) con la temática de la saga de Star Wars. Va por delante decir que nunca jugué a Love Letter, por lo que esta entrada va ir solo con las impresiones del juego sin comparar con su padre. No obstante tengo entendido que son prácticamente idénticos. Muchos diréis, también, que es un juego sencillo que no tiene cabida unas primeras impresiones y lo suyo sería un Falando De… directamente. El motivo es que solo lo pude jugar a 2 jugadores, lo cual no me da la visión completa. Os hablo de eso más abajo.

El juego se basa en la eliminación de jugadores y la deducción de que tiene el otro en la mano. La idea es ir eliminando los jugadores hasta que quedes tu solo o bien, si llega al final de la ronda, intentar cumplir el plan secreto que suele ser o tener el número mas alto, más cartas de un tipo, etc…

Jugar a El Palacio de Jabba, es muy sencillo. Embarajas las cartas, retiras un número de ellas en función de los jugadores y das una a cada uno. En tu turno tienes que robar una carta y jugar una de las dos que tienes en la mano para ponerla n tu área de juego. Todas las cartas del juego tienen dos tipos, que vienen definidos por el color. La alianza rebelde, con un color rojizo, y los Hutt con un tono verdoso

detalle palacio jabba
Detalle de El Palacio de Jabba

Además todas las cartas tienen unas habilidades propias que se activan en el momento que las pones en tu área de juego. La ronda termina cuando no hay cartas que robar o solo queda un jugador. Si es lo último, se da un punto de victoria y se reinicia la ronda. Si se termina el mazo, gana el/los jugadores vivos que cumplan el plan secreto. Hay cartas que con su habilidad también dan puntos de victoria. El primero que llegue al objetivo de puntos gana.

El juego es entretenido, no obstante, tras las primeras partidas diría que no es un juego para dos jugadores, la caja pone de 2 a 5… ¿El motivo? Que las 4 o 5 partidas que jugamos (es un juego muy rápido) nunca hubo opción de cumplir el plan secreto, siempre fue por la eliminación de jugadores. Si bien nos pareció entretenido, nos falto la chicha de los planes secretos y que no durase un par de turnos en el que se supiese que tienes en la mano y el contrario te eliminase o viceversa. Eso si… el juego tiene unas ilustraciones preciosas, unos contadores muy apañaos y viene en una bolsa de tela que lo puedes llevar a cualquier lado.

detalle palacio jabba
Detalle d’El Palacio de Jabba

Para terminar

El Palacio de Jabba, es un juego sencillo y bien presentado pero que tiene toda la pinta que su chicha viene a más jugadores. No obstante las primeras  partidas que echamos estuvimos entretenidos. Hay que esperar a jugarlo para ver la opinión final en el Falando de…

Deja una respuesta