Falando de… Fairy Trails

Fairy Trails
Fairy Trails

Les fades y los gnomos convivin na viesca, pero compitin por construyir los meyores caminos ocultos. Nun quieren que los molesten, ya que solo s’atreven a vivir nes sus cases si tan protexies. Fairy Trails ye un xuegu esclusivu pa dos xugadores de collocacion de llosetes que nos trai en castellán TCG Factory.

Asturianu

Ficha:

  • Xugadores: 2
  • Duración: 20 min
  • Edá: 8+
  • Editau por: TCG Factory
  • Autor: Uwe Rosemberg
  • Ficha na BGG

Conteníu:

  • 59 Cartes cuadraes
  • 38 piedres

De que va Fairy Trails

Les fades y los gnomos son recelosos, nun yos gusta que los molesten. Pa eso faen caminos secretos na viesca pa poder vivir tranquilos, protexíos de toa amenaza del esterior ¿Sedrás quien o perderaste pola viesca?

Fairy Trails ye un xuegu esclusivu pa dos xugadores del prolíficu autor Uwe Rosemberg, y que nos trai en castellán TCG Factory, nel que tendremos que dir colocando unes cartesque fadrán la función del mapa y dir faciendo caminos del nuesu color. Vamos cola opinión d’esti Fairy Trails

¿Cómo se xuega a Fairy Trails?

Preparar la partía

La preparación del xuegu, y llueu’l xuegu en si, ye mui cenciella. Ca xugador escueye un color, rosa o amarillo, y coxe toles piedres. Llueu, hai qu’atopar la carta d’aniciu, una col reversu diferente, y colocala nel medio la mesa. Pa finar, baraxase’l resto y danse dos cartes a ca xugador dexando’l restu boca abaxo al alcance de tos.

Y ya ta, ¡a xugar!

Entamamos a xugar

Por turnos, y entamando pol xugador d’aniciu (que según el manual y’el caberu que dio un paseo pola viesca) vamos dir colocando cartes nel mapa. Les regles de colocación son simples, ties que colocar la carta de tal manera de qu’un llau t’en contautu co al menos una de les cartes del mapa. Pues mirar les veces que quieras les cartes de la mano, acercales a la mesa y da-yos les vueltes que quieras, pero una vez posá ties que colocala.

Dempués d’esto robes una carta del mazu.

La rede de caminos.

Al colocar les cartes van formándose caminos del to color, o del constrariu. Cuando un camín te zarráu, cuando nun se puedan añadir más cartes a esi camín porque nun hai conexones, coloques piedres del to color nes cases coneutaes al camín. Hai daqué regles aicionales, un par. Si por un casual daste cuenta que cerrasti un camín tarde, coloques les piedres n’esi momentu y l’otra ye que si completes un camín del otru color, el xugador d’esi color coloca les sos piedres nesi camín

Una vegada fecha la comprobación, ye’l turnu del contrariu.

Quien gana

El que gana, como ya supondréis, ye’l xugador qu’acabe con toles piedres colocáes. En su defeutu, si se finen les cartes n’antes de que daquién ponga toles piedres, gana’l que mas piedres puso. Si pusisteis les mesmes, pos empatastis.

Opinión Personal de Fairy Trails

Vamos cola opinión d’esti Fairy Trails, un xuegu que vimos que yera de dos xugadores con ilustraciones así simpátiques y estilo al perconociu Carcassone. Visto esto cabero, qu’a mi parexa presta-y abondo, y que yera rápidu de xugar decidimos mercalu y dafechu dimos-y bastantes partíes.

Cosines del arte.

El xuegu como veis ye mui simple, cartes y piedres de cristal, polo que’l diseñador gráficu o ilustrador del xuegu nun se tuvo que matar munchu. Si ye verdá que la portada ye afayaiza, pero los cartes no tienen nengún misteriu, simulen caminos na viesca de diferentes colores. Nun hai munchu más on de rascar.

Nel tema de le piedres de cristal, si ye verdá que son de metacrilato y non troquel de cartón, por esi puntu lluz bastante más.

Metiéndose en fariña

Vamos ya colo que son les mecániques y demás aspeutos del xuegu. Como pudisteis lleer, el xuegu ye mui simple. Escueyo una carta de la mano y la xuego intentando zarrar caminos del mio color. Una especie de puzzle nel que ties que mirar nun solo pa los tos caminos si no pa los del otru color. Ya que, pese a qu’el xuegu nun tien interaición direuta, si que pues fastidiar al contrariu intentando complica-y el cierre de caminos. Da fechu pue ser una bona estratexa si nun topes la manera de zarrar o quiciabes nun ves claru’l movimientu siguiente.

Y el xuegu en si nun tien munchu más, construyir caminos y zarralos. Como vos comenté enriba, averase munchu al Carcassone, pero yo diría qu’en sin la profundidá que d’esti. Ellí ties munches maneres de puntuar, caminos, castiellos, ilesies… Equí solo ties que zarrar los caminos y/o fastidiar al contrariu. Eso sí, esti xuegu fineslu na metá de tiempu qu’el Carcassone.

Veo en su favor que lu pues llevar a cualquier llau y xugalu n’una mesa o superficie con un pocu d’espaciu. al final son 50 y pico cartes y unes piedrines de metacrilato. Pues metelo n’una bolsa de tela tranquilamente y tresportalo en bolsu en sin problema. A contrapartida a esto, y sin ser la caxa mui grande, vien con aire, eso si con un insertu. Lo malo ye que si quies enfundar les cartes nun t’entren.

El xuegu ye de los que de primeres nun me da más. Nun ye narrativu, el tema ni fu ni fa (tamién vos digo que podía ser cualquier otru). Pero cumplió su función si os digo la verdá, echamos-y unes cuantes partides, tien un preciu razonable y pue xuegase en cualquier sitiu. Agora mesmo, nun ye de les primeres opciones cuando queremos xugar a algo. Estos días, cuando podemos xugar, facemoslo en casa, y en casa preferimos sacar un Carcassone, por exemplu.

Pa finar

Vamos finando cola opinión d’esti Fairy Trails. Un xuegu nel que tenemos qu’intentar zarrar caminos del color de nueso, pa poder colocar toles nueses piedres. Un xuegu de cartes, que son el mapa, y de puzzles con una mui pequeña interacción que ta nel fastidiar al contrario los sos caminos. Xuegu esclusivu pa dos, les instrucciones pon que se pue xugar solu pero nun lo prebéla verdá. Si queréis una esperiencia «paecía» al Carcassone pero nun formatu más pequeñu podría encaxavos. El xuegu en si ye, baxo’l mi puntu de vista, correutu. Tengolu na ludoteca pero agora mesmo apetezme más xugar a otros xuegos.

Fairy Trails va prestate si…

  • Quies un Carcassone más curtiu y capáu.
  • Prestente los puzles de cartes
  • Quiés un xuegu tresportable y rápidu

Fairy Trails nun te va prestar si…

  • Nun te gusta’l Carcassone
  • Busqué daqué con algo de chicha
  • Quies daqué con interacción.
  • Si busques tema o narratividá da la vuelta.

Y na más espero que la entrá vos sirviere pa facevos una idea del xuegu. ¿Xugásteislu?¿Qué vos paeció?¿Recomendáis dalgún del mesmu estilu? ¡Dexámelo en comentarios!

Castellano

Ficha:

  • Jugadores: 2
  • Duración: 20 min
  • Edad: 8+
  • Editado por: TCG Factory
  • Autor: Uwe Rosemberg
  • Ficha BGG

Conteníu:

  • 59 Cartas cuadradas
  • 38 piedras

De que va Fairy Trails

Las hadas y los gnomos son recelosos, no les gusta que los molesten. Para eso hacen caminos secretos en el bosque, para poder vivir traanquilos y protegidos de toda amenaza del exterior. ¿Podrás o te perderás en el bosque?

Fairy Trails es un juego exclusivo para dos jugadores del prolifico autor Uwe Rosenberg, y nos trae en castellano TCG Factory, en el que tendremos que ir colocando cartas que harán la función de mapa e ir haciendo caminos de nuestro color. Vamos con la opinión de este Fairy Trails.

¿Cómo se juega a Fairy Trails?

Preparar la partidía

La preparación, el juego, y luego el juego en sí, es sencilla. Cada jugador escoge un color, rosa o amarillo, y coge todas las piedras. Luego, hay que buscar la carta de inicio, una con el reverso diferente, y colocarla en el medio de la mesa. Para terminar, se barajan el resto y se dan dos cartas a cada jugador. El resto boca abajo al alcance de todos.

Y ya está ¡a jugar!

Empezamos a xugar

Por turnos, y empezando por el jugador inicial (que según el manual es el último que dio un paseo por  el bosque) vamos a ir colocando cartas en el mapa. Las reglas de colocación son simples, tienes que colocar la carta de tal manera que un lado esté en contacto con al menos una de las cartas del mapa. Puedes mirar las veces que quieras las cartas de tu mano, acercarlas y dar las vueltas que quieras, pero una vez puesta en mesa tienes que colocarla.

Después de esto robas una carta del mazo.

La red de caminos.

Al colocar las cartas se irán formando caminos de tu color, o del contrario. Cuando un camino esté cerrado, cuando no se puedan añadir más cartas a ese camino porque no hay conexiones, colocas las piedras de tu color en las casas conectadas al camino. Hay alguna regla adicional, un par. Si por un casual te das cuenta de que cerraste un camino tarde, colocas las piedras en ese momento y la otra es que si completas un camino de otro color, el jugador de ese color coloca sus piedras en ese camino.

Una vez hecha la comprobación, es el turno del contrario.

Quien gana

El que gana, como supondreis, es el jugador que acabe con todas las piedras colocadas. En su defecto, si se terminan las cartas antes de que alguien ponga todas las piedras, gana el que más piedras puso. Si pusisteis las mismas, pues empatáis.

Opinión Personal de Fairy Trails

Vamos con la opinión de este Fairy Trails, un juego que vimos que era de dos jugadores con ilustraciones así simpáticas y estilo al conocido Carcassonne. Visto esto último, que a mi pareja le gusta mucho, y que era rápido de jugar, decidimos comprarlo y de hecho le echamos bastantes partidas.

Cosinas del arte.

El juego como veis es muy simple. Cartas y piedras de cristal, por lo que el diseñador gráfico o ilustrador del juego no se tuvo que matar mucho. Si es verdad que la portada es bonita, pero las cartas no tienen ningún misterio, simulan caminos en el bosque de diferentes colores. No hay mucho más dónde rascar.

En el tema de las piedras de cristal, si es verdad que son de metacrilato y no troquel de cartón, por ese punto luce bastante más.

Metiéndose en harina

Vamos con lo que son las mecánicas y demás aspectos del juego. Como pudisteis leer, el juego es muy simple. Escojo carta de la mano y juego intentando cerrar caminos de mi color. Una especie de puzzle en el que tienes que mirar no solo para tus caminos sino para los del otro color. Ya que, pese a que el juego no tiene interacción directa, sí que puedes fastidiar al contrario intentando complicarle el cierre de caminos. De hecho, puede ser una buena estrategia a seguir si no encuentras la manera de cerrar o quizás no ves claro un movimiento.

Y el juego en si no tiene mucho más, construir caminos y cerrarlos. Como os comenté arriba, se acerca mucho a Carcassonne, pero yo diría que sin la profundidad de este.  Allí tienes muchas maneras de puntuar, caminos, castillos, iglesias… Aquí solo tienes que cerrar los caminos y/o fastidiar al contrario. Eso sí, el juego lo terminas en la mitad de tiempo.

Veo en su favor que lo puedes llevar a cualquier lado y jugarlo en una mesa o superficie con un poco de espacio, al final son 50 y pico cartas y unas piedras de metacrilato. Puedes meterlo en una bolsa de tela tranquilamente y transportarlo en el bolso sin problema. A contra partida, sin ser la caja muy grande, viene con aire, eso si con un inserto. Lo malo es que si quieres enfundar las cartas no te entran.

Es un juego que de primeras no me da más. No es narrativo, el tema ni fu ni fa (también os digo que podría ser cualquier otro) Pero cumplió su función si os digo la verdad, echamos unas cuantas partidas, tiene un precio razonable y puede jugarse en cualquier lado. Ahora mismo, no sería una de mis primeras opciones cuando queremos jugar a algo. Estos días, cuando podemos jugar, lo hacemos en casa, y aquí preferimos sacar un Carcassonne a este, por ejemplo.

Para terminar

Vamos terminando con la opinión de Fairy Trails. Un juego en el que tenemos que intentar cerrar caminos de nuestro color para poder colocar todas nuestras piedras. Un juego de cartas que son el mapa, y de puzzles con una muy pequeña interacción que está en fastidiar al contrario sus caminos. Juego exclusivo para dos jugadores (las instrucciones pone que se puede jugar en solitario, pero ni lo miré la verdad). Si queréis una experiencia parecida a Carcassonne, pero en un formato más pequeño podría encajaros. El juego en sí, bajo mi punto de vista, es correcto. Lo tengo en la ludoteca, pero ahora mismo me apetece jugar a otros juegos.

Fairy Trails te va gustar si…

  • Quieres un Carcassone más corto y capado.
  • TE gustan los puzles de cartas
  • Quieres un juego trasportable

Fairy Trails no te va gustar si…

  • No te gusta Carcassone
  • Buscas algo con chicha
  • Quieres algo con interacción.
  • Si buscas tema o narratividad da la vuelta.

Y nada más espero que la entrada os sirva para haceros una idea del juego. ¿Lo jugasteis?¿Qué os paereció?¿Recomendáis alguno del mismo estilo? ¡Dejarmeloen comentarios!

Deja una respuesta