Tol que te nel mundillu de los xuegos de mesa y rol o que vea les entraes selmanales de novedaes, sabrá qu’hai bayura d’elles toles selmanes. Doivos la mio opinión de toa esta voráxine de xuegos de los últimos tiempos.
Asturianu
La cultura de la inmediatez
Voi ponevos un poco en contestu de to esto. Quedamos la mio parexa y yo de nun mercar na, na de caxigalines y caprichucos vamos, en vistes de que tan les fiestes ehí, reis maxos, etc. El casu ye que yo tengo ganes de varies coses, que ya ta informá :P, de les qu’o andes mui rápidu o pue ser que ya nun les pueda mercar al pocu. Yo yera un poco consciente d’esta situación, pero caro… Cuando lo falé n’alto dime cuenta que la saturación y la cultura de «o lo merco ya o sedrá fácil que nun lo pueda facer» ta mui instaurá.
Y personalmente, ablucame esa sensación de consumismo voraz e incluío, en dalgunes situaciones, desapegu a editoriales que realmente saquen xuegos que realmente me gusten, pero que quiciabes nun pueda llegar a tener. Munchos diréis, y pue que seya verdá, n’un blogue de xuegos, nel qu’en mayor o menor midía ties que consumir ¿nun te tas tirando piedres al teyáu? Al final munches, por no dicir la mayoría, de les novedaes déxoles pasar, pero ye una sensación que tengo y quería compartir con tos, siempre dende’l puntu de vista del consumidor, qu’al final ye lo que soi.
¿El consumu actual de xuegos alcanza pa to lo que sal?
Como comenté, les novedaes que salen toles selmanes entama a ser abrumadora. Solo de les que pongo yo, que sedrán una pequeña parte de les que me presten, son unes cuantes. Y, amás, tolos meses sal el xuegu del añu. Colo cual, corre o nun lo vas tener. La sorpresa ye que munches de les veces, dos o 3 meses dempués, atopamos esos mesmos xuegos casi saldaos. Si ye verdá que los que ya vienen con una «etiqueta» ye raro, pero dalguna vez pasa. Entiendo qu’esto ye debío a que les editoriales necesiten tener espacio nel almacen pa lo nuevo que va llegar. La mi pregunta ye ¿sal-yos rentable?
Imaxino que dalgunos xuegos saquenlos por «contratu», quiero dicir, pa sacar esti, ties que sacar esti tamién. Pero no se, les llicencies de los xuegos imaxino nun sedrán barates, pa llueu tener que saldar y como munchu no perder. Oxala tener l’oportunidá de poder falar con una editorial d’estes coses, y enterame de porque se faen estes coses. Tamién podéis dexámelo en comentrios si lo sabéis 😉
¿Xugamos tanto p’amortizar los xuegos?
Al rodiu de lo d’antes, tolos meses tenemos unu o dos deseos de xuegos que mercar. Habrá daquién que si pero… ¿Somos quien a amortizar tantos xuegos? Se que ye un tema un poco escabrosu, bono… Toa esta entra ye bastante escabrosa haha. Hai quien xuega 5 o 6 partíes a la selmana y si podrá, pero nun creo que seya’l prototipu de xugador mediu. Tonces ¿si nun xugamos tanto, pa que mercamos tanto? Vaya por delantre que yo’l primeru, tengo xuegos que me prestaría xugar más y nun lo faigo. Bien seya por por falta de tiempu, fundamentalmente, o cualquier otra razón. Hai vegaes que miro pa l’estanteria y digo… Pa que querré tantos xuegos (y eso que nun tengo tantos) si nun puedo esfrutalos como se merecen. Pasaseme pola cabeza vendelos pero caro, y si llueu pueo xugalos… Asina que queden n’onde taben, y vuelta a entamar…
Finando la chapa.
Y hasta equí la chapa de güei. Quiciabes seya un tema un poco controversia, y si lo camiento ye porque adolezco d’ello. PoPero llievo tiempu dando-y vueltes al tema y apetecíame escribilo, como un desahogu o par ver si nun toi solu con estos pensamientos 😀 Por si nun taba claro, esto nun ye una critica a naide, ca un coles sos perres fai lo que-y da pola gana, solo faltaba ¿Pasavos tamién?¿Piensáis que toi como una cesta?¿Veis otros «males» nel sector? Comenta-y, que toi deseosu de ver lo que piensáis!
Castellano
La cultura de la inmediatez
Voy a poneros un poco en contexto de todo esto. Mi pareja y yo quedamos de no comprar nada, nada de caprichos vamos, en vistas de que están las fiestas ahí, reyes magos, etc. El caso es que yo tengo ganas de varias cosas, que ya está informada :P, de las que o andas muy rápido o puede ser que nos las puedas ya encontrar al poco. Yo era un poco consciente de esta situación, pero claro… Cuando lo hablé en alto me di cuenta de la saturación y de la cultura de “o lo compro ya o será fácil que no lo puedo hacer” está muy instaurada.
Y personalmente me asusta esa sensación de consumismo voraz e incluso, en algunas situaciones, desapego a editoriales que realmente sacan juegos que me gustan, pero que quizás no pueda llegar a tener. Mucho diréis, y puede que sea verdad, en un blog de juegos de mesa, en el que e nmayor o menor medida tienes que consumir ¿no te estás tirando piedras al tejado? Al final muchas, por no decir la mayoría, de las novedades las dejo pasar, pero es una sensación que tengo y quería compartirla con vosotros, siempre desde el punto de vista del consumidor, que al final es lo que soy.
¿El consumo actual de juegos alcanza para todo lo que sale?
Como comenté, las novedades que salen todas las semanas empieza a ser abrumadora. Solo de les que pongo yo, que será una pequeña parte de las que me salen, son unas cuantas. Y, además, todos los meses sale el juego del año. Con lo cual, correo o no lo vas a tener. La sorpresa es que muchas de las veces, dos o tres meses después, encontramos esos mismos juegos casi saldados.Si es verdad que los que ya vienen con una etiqueta es raro, pero alguna vez pasa. Entiendo que esto es debido a que las editoriales necesitan tener espacio en sus almacenes para lo nuevo que llega. Mi pregunta es ¿Les sale rentable?
Imagino que algunos juegos los sacan por “contrato”, quiero decir, por sacar este tienes que sacar este también. Pero no se, las licencias de los juegos imagino que no serán baratas, para luego tener que saldar y como mucho no perder. Ojalá tenga la oportunidad de poder hablar con una editorial de estas cosas, y enterarse por qué se hacen estas cosas. También me lo podéis dejar en comentarios si lo sabéis 😉
¿Jugamos tanto para amortizar los juegos?
A colación de lo de antes, todos los meses tenemos uno o dos deseos de juegos que comprar. Habrá alguien que si, pero… ¿Amortizamos tantos juegos? Sé que es un tema un poco escabroso, bueno… Toda la entrada es bastante escabrosa … ajaja Hay quien juega 5 o 6 partidas a la semana y si podrá, pero no creo que sea el prototipo de jugador medio. Entonces … ¿Si no jugamos tanto, para que compramos tanto? Vaya por delante que el primero, tengo juegos que me gustaría jugar más y no lo hago. Bien sea por falta de tiempo, fundamentalmente, o cualquier otra razón. Hay veces que miro a la estantería y digo… Para que querré tantos juegos (y eso que no tengo tantos) si no los puedo disfrutar como se merecen. Se me pasa por la cabeza el venderlos, pero claro… Y si luego puedo jugarlos… Así que quedan donde estaban y vuelta a empezar.
Terminando la turra.
Y hasta aquí la turra de hoy. Quizás sea un tema un poco controvertido, y si lo comento es porque adolezco de ello. Pero llevo tiempo dándole vueltas y me apetecía escribirlo, como un desahogo o para ver si no estoy solo con estos pensamientos 😀 Por si no quedaba claro, esto no es una crítica a nadie, cada uno con su dinero hace lo que le da por la gana, solo faltaba. ¿Os pasa también?¿Pensáis que estoy majareta? ¿Veis otros “males” en el sector? Comentarmelo, que estoy deseoso por ver lo que pensáis!