Primeres impresiones de… Port Royal Big Box

impresiones Port Royal
Impresiones Port Royal

Ya lo dicía’l dichu, vida pirata la vida meyor… Si non la vida pirata la vida na mar. Port Royal ye una ciudá bulliciosa na que tol mundiu quier facer negocios. Pero con curiau nun marcheis coles manes vacies… Vamos coles impresiones de Port Royal Big Box,la reedición del clásicu d’Alexander Pfister nesta caxa con toles espansiones que nos trai TCG Factory

Asturianu

¿De qué va Port Royal?

Port Royal ye una ciudá de munchu movimientu, comerciantes, marinos, piratas… Tos quieren facer negocios ellí. Gana’l favor de los gobernantes, contrata a los meyores piratas y marinos, cierra los negocios más beneficiosos o convertíi nel enemigu númberu un. To vale en Port Royal si’l negociu lliega a buen puertu.

Port Royal ye un xuegu del tipu Push your Luck (fuerza la suerte) nel que tenemos que dir ganando influencia pa ser el meyor comerciante de la ciudá. Pero ten curiáu no to son negocios, dalguna vez vas tener que sacar la espada…

Primeres impresiones de Port Royal

Port Royal ye un xuegu que ya vos dixi na entrá correspondiente de les noticies de la selmana que tenia ganes de xugalu, y una por otra hasta fai bien pocu nun lu pudi traer pa casa. Pa ponemos en situación, Port Royal ye un xuegu con unos cuantos años encima, pero que nesta nueva versión llevo un llaváu de cara importante.

Como vos dixi enriba esti xuegu ye un Push your luck, ¿quier dicir esto? Que vamos dir tentando la suerte hasta llegar a un puntu nel que nos plantemos o que perdamos to lo consiguió.Y esto va ser coles cartes, y solo coles cartes. El xuegu, nel nuesu turnu, vamos dir descubriendo cartes nel pùertu hasta’l momentu nel que saquemos dos barcos del mesmu color o nos plantemos. Si pasa lo primero, descartamos toles cartes del puertu… Algo que como veréis ye malo, por qu’una vez nos plantemos vamos poder mercar les cartes qu’hayamos sacao. Esto mientras tengamos dineru o barcos suficientes.

Detalle puertu
Detalle puertu

La moneda de cambiu pa to son les monedes (que tamién son el dorsu de les cartes) y faes acopiu d’elles comerciando con un de los barcos que tengas el puertu, d’hai el forzar la suerte, o de les habilidaes que tengan les cartes qu’hayas mercao en rondes anteriores. La verdá ye que con unes mecániques tan simples el xuegu tien bastante profundidá, y eso que nun nos dio tiempu a probar les espansiones que vienen na caxa.

Tienes tamién munchos tipos de cartes, barcos pa comerciar, profesiones que te van a ayudar llueu na fase de compra o date recursos pa cumplir espediciones. Espediciones que te dan influencia, impuestos a pagar… Quiciabes na primera partía no consiguimos ver bien les combinaciones coles cartes, pero ya na segunda montamos cosines bastantes, pudiendo facenos acopiu de monedes bastantes pa mercar, cumplir espediciones…

Otra de les coses que tien ye que pues mercar nel turnu del restu de xugadores, pero vas a tener que paga-y una moneda al xugador en turnu. Quiciabes pue interesate no mercar na nel tu turnu y aforrar pa turnos postreros.

Pa finar.

Vamos col resumen de les primeres impresiones de Port Royal, tamos ante un xuegu del tipu Push your luck, na qu’utilizaremos esta mecánica pa llenar el puertu de cartes coles que podemos comerciar y contratar. Ye un xuegu con un llaváu de cara importante en comparación col antigu y que’l tema, anque pudiera ser cualquier otru, ta bien integráu nes mecániques

Solo lu pudi xugar a dos xugadores, pero tampoco vi nenguna cosa que me diga qu’escale mal. A más xugadores más posibilidaes de comprar en turnos axenos, pero caro hai que seleccionar bien cuando lo faes pa nun quedate en sin monedes rápido. Ye amás tamién un xuegu rápidu de xugar y d’esplicar, con mecániques mui cencielles qu’en 2 minutos tábamos xugando.

Detalle zona xugador
Detalle zona xugador

Veolu con opciones de salir con to tipu de públicos, y pa partíes rápides (media horina pues tenela despachá). Ye verdá que nun probe tovia neguna de les espansiones, que supongo añadirán coses nueves hasta una especie de campaña. Tamién poder xugar un solu xugador. Queda por ver si’l fechu de nun poder comerciar una ronda ye importante y faite que nun tengas opción de ganar la partía, pero eso diranlo les partíes.

Veremos a ver como evoluciona tres de les partíes. Prestariame ver como funciona en solitario y a más de dos xugadores. A ver si surxe la oportunidá. Veremos na futura entrada de Falando de… Si caltengo les sensaciones.

Castellano

¿De qué va Port Royal?

Port Royal es una ciudad con mucho movimiento, comerciantes, marinos, piratas… Todos quieren hacer negocios allí. Gana el favor de los gobernantes, contrata a los mejores piratas y marinos, cierra negocios beneficiosos o conviértete en el enemigo número uno. Todo vale en Port Royal si el negocio llega a buen puerto.

Port Royal es un juego del tipo Push your Luck (forzar la suerte) en el que tenemos que ir ganando influencia para ser el mejor comerciante de la ciudad. Pero ten cuidado, no todo son negocios, alguna vez vas a tener que sacar la espada.

Primeras impresiones de Port Royal

Port Royal es un juego que ya os dije en la entrada correspondiente de las noticias de la semana que tenía ganas de jugarlo, y una por otra hasta hace bien poco como lo pude traer a casa. Para poneros en situación, Port Royal, es un juego con unos cuantos años encima pero que en esta nueva versión llevo un lavado de cara importante.

Como os dije arriba este juego es un Push your Luck Es decir, que vamos a ir tentando a la suerte hasta llegar el punto en que nos plantemos o perdamos todo lo conseguido. Y esto va a ser con cartas. El juego, en nuestro turno, vamos a ir descubriendo cartas en el puerto hasta que saquemos dos barcos del mismo color o nos plantemos. Si pasa lo primero, descartamos todas las cartas del puerto… Algo que como veréis es malo, porque una vez nos plantemos vamos a poder comprar las cartas que hayamos sacado.

Detalle puerto
Detalle puerto

La moneda de cambio para todo son las monedas (que también son el dorso de las cartas) y haces acopio de ellas comerciando con los barcos que tengas en el puerto, de ahí el forzar la suerte, ode  las habilidades que tengan las cartas que hayas comprado en rondas anteriores. La verdad es que con unas mecánicas tan simples el juego tiene bastante profundidad, y eso que no me dio tiempo de probar las expansiones que vienen en la caja.

Tienes también muchos tipos de cartas, barcos para comerciar, profesiones que te van a ayudar en la fase de compra o darte recursos para las expediciones. Expediciones que te dan influencia, impuestos a pagar… Quizás la primera partida no conseguimos ver bien las combinaciones con las cartas, pero ya en la segunda montamos cosas bastante interesantes, pudiendo hacernos acopio de monedas bastantes para comprar, cumplir expediciones…

Otra de las cosas que tienes es que puedes comprar en los turnos del resto de jugadores, pero vas a tener que pagarle una moneda al jugador en turno. Quizás te puede interesar no comprar en tu turno y ahorrar hacerlo para turnos posteriores.

Para terminar

Vamos con el resumen de las primeras impresiones de Port Royal, estamos ante un juego del tipo push your luck, mecánica que utilizaremos para llegar el puerto de cartas con las que poder comerciar y contratar. Es un juego con un lavado de cara importante en comparación con el antiguo y que el tema, aunque pudiera ser cualquier otro, está bien integrado en las mecánicas.

Solo pude jugar a dos jugadores, pero tampoco vi ninguna cosa que me diga que escale mal. A más jugadores, más posibilidades de comprar en turnos ajenos, pero claro, hay que seleccionar bien cuando lo haces para no quedarte sin monedas rápidas. Es además un juego rápido de jugar y explicar.

Detalle zonaj ugador
Detalle zona jugador

Lo veo con opciones de salir con todo tipo de públicos, y para partidas rápidas (media hora puedes tenerla despachada). Es verdad que todavía no probé ninguna de las expansiones, que supongo añadirán cosas nuevas, hasta una especie de campaña. También poder jugar en solitario. Queda por ver si el hecho de no poder comerciar una ronda sea importante y haga que no tengas opción de ganar la partida, pero eso lo dirán las partidas.


Veremos como evoluciona tras las partidas. Me gustaría ver como funciona en solitario y a más de dos jugadores. A ver si surge la oportunidad. Veremos en la futura entrada de  Falando de… Si mantengo las sensaciones.

Deja una respuesta