Los peluches son fieles a los sos neños o nun tan neños dueños. Y van a tener que demostrala na aventura qu’equí tenemos. Güei traigovos les primeres impresiones de Fábulas de Peluche, un xuegu de Plaid Hat Games (Distribuiu nel pais por Asmodee)
Asturianu
¿De qué va Fábulas de Peluche?
En Fábulas de Peluche vamos tomar el papel d’unos peluches que van tener que dir al rescate de la nuesa neña. Pa ello vamos tener que tomar lo que tengamos a mano y dir al mundu de La Caída y enfrentanos escontra los peligros qu’elli nos atopemos.
Fábulas de peluche tratase d’un xuegu del tipo dungeon crawler apoyándose n’una selección de dados. Pa ello, y una de les diferencies más notables, ye que nun vamos xugar sobre unes llosetes o mapas, el mapa va ser un llibru y ehí se desendolcará l’aventura. Un xuegu que se pue asemeyar a Mice & Mystics pola temática, pero bastante dixebráu en mecániques. Vamos coles primeres impresiones de Fábulas de Peluche.
Primeres impresiones Fábulas de Peluche.
Comentemos fai no munchu, na entrá de xuegos que quería xugar en Halloween, que tenía gana de xugar esti xuegu. Llevaba bastante tiempu en casa, pero por uno o por otro nun entamamos a xugar la campaña. Por fin pudimos estrenalu. Como dixi enriba, tamos ante un dungeon crawler pero nesti casu la mecánica principal ye un robu de dados. Nunca xugué xuegos d’esi estilu con esta mecánica, asina que vamos con ello.
Entamamos polo primero que se pue valorar del xuegu. Sin abrilu, solo pola caxa y les semeyes que tenemos por atrás podemos vislumbrar un poco lo que nos va venir. Pero una vegada que lu abrimos, afirmavos qu’el xuegu ye perguapu. Tanto’l diseñu artísticu, como l’esculpíu de les miniatures, el curiáu de la caxa. Dende llueu ye algo que destaca e invitate a mercalu
Mecániques
Vamos a analizar un poco les mecániques. Dungeon crawlers, xugue a dalgún qu’otru, pero como dixi nengún foi con un robo de los dados que van ser les aiciones que vamos poder facer nel turnu. Esto colo de que l’escenariu ye un llibru son de les coses más novedoses en xuegos d’esti xéneru. Garres el to personaxe, un peluche, que tien les sos habilidaes y que normalemente van ser meyores n’un tipu d’aición. Llueu coxes la miniatura y una vegada nel mapa ye como los dungeons crawlers al usu. Esplores el mapa, interactues colo que t’apaez ellí…. To eso sin nenguna app, ye un xuegu completamente analóxicu.
Les nueses aiciones
Tamos ante un xuegu qu’en si nun ye mui complicáu. Saques unos dados de la bolsa, apartes los que te salgan blancos pa consiguir relleno (vida), apartes los prietos pal track d’activación los enemigos, y los daos que te queden son les aiciones que pues facer. Hai aiciones que solo pues usar con un color de dadu, polo que ties que ver bien en que modu les vas faciendo y como. Como digo ye percenciello pero, a la mesma vegada, mui prestoso de xugar y na qu’en un par de turnos ya ties dominaes más o menos les regles y ya te pues centrar na hestoria.
Como actuen los enemigos
Llueu ta la forma d’activación de los enemigos, vas llenando’l track de dados prietos, y nel momentu que ties tantos dados negros o más qu’enemigos nel tableru activense. Diremos tirando’l dau, y en función del resultáu (y mirando la tarxeta de referencia) faen unu u otro. Ye un motor fácil y que nun lleva llugar a la dubia. Como veis ye to bástante áxil.
Y al rodiu de la «axilidá», nel xuegu prima la hestoria que te van contando los peluches, y qu’al menos a nos, fizo alcordanos de cuando yéramos neños, coles sos moralexes como toa bona hestoria. Y les mecániques van al rodiu d’ella. Comentar tamién que ye un xuegu que veo, al menos d’entamu, que se pue esfrutar con neños y mayores y qu’escala bono, simplemente si sois pocos lleváis más personaxes.
Pa finar.
Vamos finando con estes primeres impresiones de Fábulas de Peluche, un dungeon crawler collaborativu nel que la mecánica principal ye la del robu de dados. Tien amás la novedá, anque ca vegada salen más xuegu del estilu, que l’esceneariu de la partía ye un llibru que nos va traer los mapas y les aiciones que vamos pudiendo facer durante la hestoria. Un xuegu, bono podría dicise que tolos del estilu van por ehí los tiros, que prima la hestoria y qu’al menos a nos nestes primeres impresiones fizonos alcordances de cuando yéramos neños y de los peluches que teníamos. Si lo lleístis to, veréis que nos presto munchu la partía qu’echamos, y que si nun cambia munchu va prestanos abondu xugar la campaña. Contarevoslo nes conclusiones finales 😉
Y na más por güei, espero vos prestare la entrá y espero poder contavos más na futura entrada de Falando De ¿Ya conocíais el xuegu?¿Xugastis a daqué similar? ¡Camentame!
Castellano
¿De qué va Fábulas de Peluche?
En Fábulas de Peluche vamos a tomar el papel de unos peluches que vana a tener que ir al rescate de nuestra niña. Para ello vamos a tener que tomar lo que tengamos a manos e ir al mundo de La Caída y enfrentarnos contra los peligro que allí encontremos
Fábulas de Peluche se trata de un juego del tipo dungeon crawler apoyándose apoyándose en una selección de dados. Para ello, y una de las diferencias más notables, es que no vamos a jugar sobre unas losetas o mapas, el el mapa va ser un libro y ahí se desarrollará la aventura. Un juego que se puede parecer a Mice & Mystics por la temática, pero bastante diferenciado en mecánicas. Vamos con las primeras impresiones de Fábulas de Peluche.
Primeras impresiones Fábulas de Peluche.
Comentamos hace no mucho en la entrada de juegos que queria jugar en Halloween, que tenía gana de jugar este juego. Llevaba bastante tiempo en casa, pero por uno o por otro no comenzamos a jugar la campaña. Por fin lo pudimos estrenar. Como dije arriba, estamos ante un dungeon crawler pero en este caso la mecánica principal es un robo de dados. Nunca jugué juegos de este estilo con esta mecánica, así que vamos a ello.
Empezando por lo primero que se puede valorar del juego. Sin abrirlo, solo por la caja y las ilustraciones que tenemos por atrás podemos vislumbrar un poco lo que nos va a venir. Pero una vez que lo abrimos, afirmaros que el juego es precioso. Tanto el diseño artístico, el esculpido de las miniaturas, el cuidado de la caja. Desde luego es algo que destaca e invita a comprarlo.
Mecánicas
Vamos a analizar un poco las mecánicas. Dungeon crawlers jugue bastantes, pero como dije a ninguno con un robo de dados que van a ser las acciones que vamos a poder hacer durante el turno. Esto con lo que el escenario es el libro son de las cosas más novedosas en juegos de este genero. Coges tu personaje, un peluche, tiene sus habilidades y que normalmente van a ser mejores en un tipo e acción. Luego coges la miniatura y una vez en el mapa es como un dungeon crawler al uso. Exploras el mapa, interactuas con lo que te aparece…. Todo sin ninguna app, es un juego completamente analógico.
Nuestras acciones
Es un juego que en si no es complicado. Sacas los dados de la bolsa, apartas los que te salgan blancos para conseguir relleno(vida), apartas los negros para el track de activación de enemigos, y los dados que te quedan son las acciones que puedes hacer. Hay acciones que solo puedes usar con un color de dado, por lo que tienes que ver bien en que modo las vas haciendo y como. Como digo es muy sencillo pero, a la vez, muy entretenido de jugar y que en un par de turnos ya las tienes dominadas mas o menos las reglas y te puedes centrar en la historia.
Como actúan los enemigos
Luego esta la forma de activación de los enemigos, vas llenando el track de dados negros, en el momento que tienes tantos dados negros o más que enemigos en el tablero se activan. Vamos tirando el dado, y en función del resultado (y mirando la tarjeta de referencia) hacen uno u otro. Es un motor fácil y que no lleva lugar a duda. Como veis es bastante ágil.
Y dicho lo de la agilidad, en el juego prima la historia que te van a contar los peluches y que, al menos a nosotros, nos hizo acordarnos de cuando eramos niños, con sus moralejas como toda buena historia. Y las mecánicas van alrededor de ella. Comentar también que es un que veo, al menos en principio, que se puede disfrutar con niños y mayores y que escala bien, simplemente si sois pocos lleváis más personajes.
Para terminar.
Vamos terminando con estas primeras impresiones de Fábulas de Peluche, un dungeon crawler colaborativo en el que la mecánica principal es el robo de dados. Tiene además la novedad, aunque cada vez salen más juegos del estilo, que el escenario de la partida es un libro que nos va traer los mapas y acciones que vamos a poder ir haciendo durante la historia. Un juego que, bueno podría decirse de todos los del estilo van por ahí los tiros, prima la historia y que al menos en estas primeras impresiones nos hizo acordarnos de cuando eramos niños, y de los peluches que teníamos. Si lo leísteis todo, veréis que nos encantó la partida que jugamos, y que si no cambia mucho nos va a encantar jugar la campaña. Os lo contaremos en las impresiones finales 😉
Y nada mas por hoy, espero que os gustase la entrada y poder contaros mas en la futura entrada de Falando De ¿Ya conocíais el juego?¿Jugasteis a algo similar? ¡Camentarme!