P. Impresiones… Magic the Gathering : Commander

Primeres impresiones Magic The Gatehering : Commander
Primeres impresiones Magic The Gatehering : Commander

A estes altures de la película pocos sedrán los que nun conuezan Magic The Gathering, aunque seya d’oides y dalguna de les sos variantes. Estos días p’atras yo tuvi la suerte de prebar el formatu Commander colos nuevos mazos ambientáos en Warhammer 40k. Vamos coles primeres impresiones de Magic The Gathering : Commander

Asturianu

Nesta entrá del blogue nun me voi a parar a ver como funciona’l Magic ni los sos diferentes formatos. Pa falar d’eso necesitaría dellos posts. Voi falar un poco d’esti formatu, Commander, que nunca prebé y de lo que me paeció nes tres partíes que pudi xugar.

¿De qué va Magic the Gathering Commander?

En Magic the Gathering vamos tomar l’indentidá d’un magu, un planeswalker, y faciendo fechizos y convocando creatures vas lluchar escontra un magu rival. Esto va ser el mazu que construyamos. Llueu, como camenté enantes, hai diferentes formatos del xuegu pa competir, colo que los mazos van cambiar. Commander ye un d’esos formatos pero fechu pa un xugador casual y no competitivu. Tamos falando d’un xuegu cola tira de tiempu que tien el so propiu «lore» que se pue consultar pola rede si queréis.

Magic the Gathering, y nesti casu Commander, ye un xuegu d’estratexa donde col tu mazu, bien construyendolu o mercándolu fechu, llucharemos contra otros xugadores (magos). Vamos coles primeres impresiones de Magic the Gathering: Commander.

Primeres impresiones Magic the Gathering Commander.

Commander ye un formatu de xuegu nel que nos vamos centrar n’un comandante, una criatura llexendaria, y a partir d’el formar un mazu de 99 cartes al rodiu d’el. Estes cartes tienen que ser del color del comandante y solo podemos tener una carta de ca nel mazu (salvo les tierres). Nel formatu normal podríes 4. Otra diferencia ye l’entamar con 40 vides y no con 20.

Con esto entamariamos a xugar y fadríase esactamente igual que se xugaría a Magic. Solo que’l comandante tara n’una zona que se podrá convocar siempre que se quiera. Si muerre, volvería ellí y podremos convocalu pero pagando 2 más de coste. Polo qu’el que sabe xugar a los formatos clásicos sabe xugar a Commander. Al ser un formatu casual, veolo una bona forma de tornar a xugar a esti xuegu xugadores como yo que lo dexaron porque yera un sacaderu de perres constante. Y eso que yo nun yera de dir a competir, na más que xugar colos collacios, pero siempre queríes ameyorar el mazu pa poder dir a ganar.

detalle de magic commander
Abaddon intentando facer lo que meyor sabe

Otra de les coses bones que-y veo, ye que coles restricciones d’enantes, pues xugar cualquier carta qu’haya salió na llarga vida de Magic, polo que si nun quies, nun ties porque mercar na. Coles tus cartes podríes facer el to mazu y xugar la partía colos collacios y llisto. Esto ye una oposición total al frmatu competitivu nel que ca poco van rotando les colleciones, y ties que montar un mazu nuevu, porque la to carta «estrella» nun se pue xugar o’l combo nun lo pues facer. Faélu un xuegu más casual.

Nel arte nun entro munchu, como nel 90% de les cartes del xuegu les semeyes puen gustate más l’estilu o menos, pero guapes y afayadices son abondu.

El xuegu en si

Ya falando de lo que ye’l xuegu en si, como dixi ye igual qu’el Magic «normal». Sicasi, el caberu ye un formatu de xugar 1vs1, esti ye más enfocáu a formatos multixugador. Nun hay na que t’impida xugar a dos, pero sedría una partía normal. Equí la gracia ye la de xugar más de dos, y si m’apuráis diría qu’el númberu ideal ye 4, de fechu ye’l númberu que te da Wizards of the Coast. Realmente podríes xugar cualquier númberu par de xugadores, pero corres el riesgu de que la partía seya muy llarga. Y a xugadores impares, el riesgu ye eliminar a un de los xugadores mui rápido y que la partida s’estanque. Esto foi lo que nos paso n’una de les partíes, y llego un momentu que s’eternizo que daben ganes de sacrificase pola causa, y entamar a xugar otra vez 😀

Magic yo veolu como un xuegu, hasta ciertu puntu rápidu, y nel momentu que t’estanques pierdi un poco la gracia y to se basa en robar una carta que te faiga salir d’esa monotonía. Y eso pue salir o non. Pero esto ye ya una visión personal.

Tamién ta la cosa de ser mazos grandes y de solo una copia, ties que buscar les sinerxies bono y escueyer que toles cartes vayan n’esi mesmu sentíu. Conocer bono’l mazu, anque seya les 5 o 6 cartes más importantes fadrá que pues construyir la meyor estratexa pal momentu de xuegu. Si vien ye verdá que al ser parties mas llargues, pues robar más cartes, pero da la posibilidá que les parties seyan bastante diferentes unes d’otres

Llueu ta lo de siempre, los mazos puen ser como les pates, sedrán buenos n’unes coses malos n’otres. Anque si que puedo dicir qu’al menos los dos que prebe de temática de Warhammer 40k (L’imperiu y les huestes del caos) taben bastante equilibraos. Ya solo ye un poco la sorte y lo finu que seyas como magu 😉

Pa finar.

Vamos finando con estes primeres impresiones de Magic The Gathering : Commander. Un xuegu qu’encierra la esencia del xuegu orixinal, les regles de xuegu son prauticamente les mesmes, salvo na construcción del mazu, pero que se separta un poco d’esi formatu competitivu. Commander ye un formatu casual, como lo podría ser el formatu Cubo (formatu nel que xuegues sobres de draft pero que construyen los xugadores enantes de xugar). Una bona forma pa nun dexase munchu dineru y poder esfrutar el xuegu dacuando. Porque pese a to les pegues, nengún xuegu de cartes consiguió echar del mercáu a Magic. Y eso ye qu’el xuegu en si ye bonu en tolos formatos. Prima tamién que ye rápidu de preparar, si ya ties el mazu, entamar a xugar son dos minutos.

Y na más por güei. Espero que vos prestare la entra. ¿Sois xugadores de Magic?¿Fuistéislo?¿Asumistis qu’acabareis xugando en dalgún d’estos formatos casuales? 😛 Dexáimelo en comentarios. ¡Gracies por lleer!

Castellano

En esta entrada del blog no me voy a parar en como funciona el Magic, ni sus diferentes formatos. Para hablar de eso necesitaria varios posts. Voy a hablar un poco de este formato, Commander, que nunca probe y de que me pareció en las tres partidas que pude jugar.

¿De qué va Magic the Gathering Commander?

En Magic the Gathering vamos a tomar la identidad de un mago, un planeswalker, y haciendo hechizos y convocando criaturas vamos a luchar contra otro mago rival. Esto va a ser el mazo que construyamos. Luego, como comenté antes, hay diferentes formatos del juego para competir, con lo que los mazos van a cambiar. Commander es uno de esos formatos pero hecho para un jugador casual y no competitivo. Estamos hablando de un juego con la tira de tiempo que tiene su propio lore y podemos consultar por la red.

Magic, y en este caso Commander, es un juego de estrategia donde con tu mazo, bien construyéndolo o comprándolo hecho, lucharemos contra otros jugadores (magos). Vamos con las primeras impresiones de Magic the Gathering: Commander.

Primeres impresiones Magic the Gathering Commander.

Commander es un formato de juego en el que nos vamos a centrar en un comandante, una criatura legendaria, y a partir de él formar un mazo de 99 cartas alrededor de él. Estas cartas tienen que ser del color de comandante y solo podemos tener una carta de cada en el mazo (salvo tierras). En el formato normal podías tener 4. Otra diferencia es que empiezas con 40 vidas en vez de 20.

Con esto empezaríamos a jugar y se haría exactamente igual que se jugaria a Magic. Solo que el comandante estará en una zona que se podrá convocar siempre que se quiera. Si muere, volverá a esa zona y se podrá volver a convocar pagando dos más de coste. Por lo que el que sabe jugar a los formatos clásicos sabe jugar a Commander. Al ser un formato casual, lo veo una buena forma de volver a jugar este juego jugadores como yo que lo dejaron porque era un pozo negro de perder dinero. Y eso que yo no era de ir a competir, nada más que jugar con los amigos, pero siempre querías mejorar el mazo.

detalle de magic commander
Abaddon intentando hacer lo que mejor sabe

Otra de las cosas buenas que le veo, es que con las restricciones de antes, puedes jugar cualquier carta que haya salido en la vida de Magic, por lo que si no quieres, no tienes porque comprar nada. Con tus catas podrías hacerte tu mazo y jugar una partida con los amigos. Esto es una oposición total al formato competitivo que cada poco van rotando las colecciones y tienes que construir un mazo nuevo, porque tu carta estrella ya no se puede jugar o porque el combo ya no se puede hacer. Lo hace un juego más casual

En cuanto al arte, como en el 90% del juego, las imágenes pueden gustarte mapas o menos su estilo, pero bonitas so un cacho.

El xuegu en si

Ya hablando de lo que es el juego en si, como dije, es igual que Magic “normal”. Lo único que el formato normal es de jugar 1vs1, este es más enfocado a formatos multijugador. No hay nada que te impida jugar a 2, pero sería una partida normal. Aquí la gracia es la de jugar más de dos, y si me apuráis el número ideal es de 4. De hecho es el número que te da Wizards of The Coast. Realmente podrías jugar cualquier número par de jugadores, pero corres el riesgo de que la partida se alargue demasiado. Y jugadores impares. El riesgo de eliminar a uno de los jugadores demasiado rápido y que la partida se estanque. Esto fue lo que nos pasó en una de las partidas, y llego el momento en que se eternizó dando ganas de sacrificarse por la caisa y empezar a jugar otra vez 😀

Magic yo lo veo como un juego rápido, hasta cierto punto, y en el momento que te estancas pierde un poco la gracia y todo se base en robar una carta que te haga salir de esa monotonía. Y eso pede salir o no. Pero esto es ya una visión personal.

También está la cosa de ser mazos grandes y de una sola copia, tienes que buscar las sinergias bien y escoger todas las cartas que vayan en ese mismo sentido. Conocer bien el mazo, aunque sea las 5 o 6 cartas más importantes, hará que puedas construir mejor la estrategia para el momento de juego. Sí que es verdad, que al ser partidas más largas, puedes robar más cartas, pero da la posibilidad que las partidas sean bastante diferentes unas de otras.

Luego está lo de siempre, los mazos pueden ser como las patadas, serán buenos en unas cosas y malos en otras. Aunque si puedo decir que al menos los que probé de temática de Warhammer 40k (el imperio y las hordas del caos) estaban bastante bien equilibrados. Ya es un poco la suerte y lo buen mago seas 😉

Para terminar

Vamos terminando con estas primeras impresiones de Magic The Gathering : Commander. Un juego que encierra la esencia del juego original, las reglas de juego son prácticamente idénticas, salvo en la construcción de la baraja, pero que se aparta un poco de ese formato competitivo. Commander es un formato casual, como lo podría ser el formato Cubo (formato que juegas sobres de draft, pero que estos los construyen los jugadores antes de jugar) Una buena forma para no dejarse mucho dinero y poder disfrutar del juego de vez en cuando. Porque pese a todas las pegas, ningún juego de cartas de enfrentamiento consiguió echar a Magic del mercado. Y eso es que el juego en si es bueno en todos los formatos. Prima también que es rápido de preparar, si ya tienes el mazo empezar a jugar es un momento.

Y nada más por hoy. Espero que os gustase la entrada. ¿Sois jugadores de Magic? ¿Lo fuisteis? ¿Asumisteis que vais a volver? 😛 Dejármelo en comentarios. ¡Gracias por leer!

Deja una respuesta