Esta selmana pasá, anque yo creo que sigui activa, hebo una «polemica» ente los siguidores de dos xuegos por ver quien ye’l númberu 1 de la BGG. Voi davos el mio puntu de vista y el porque nun miro’l ranking d’esa páxina.
Asturianu
Poniéndose en situación de polémica col #1 de la BGG
Estos días diose’l casu de qu’el xuegu Gloomhaven que llevaba que se yo cuanto nel númberu un de la BGG dexo’l sitio pol Brass Birmingham. Diréis, bono… A rei muertu, rei puestu. Coses de la vida. Pos non…Montose una polemica na Bgg na que los siguidores de Gloomhaven puntuaben con 10 al xuegu y con un 1 o un 0 al Brass Birminghan y viceversa. Esto dio llugar a que tos estos días fuerense alternando los puestos ca poco. Creo qu’esto ye un bon resumen a grandes rasgos d’esta polémica na BGG. Agora voi dicivos el porque nun miro pa estes coses y lo qu’opino de to esto.
Opinión sobre la polémica col #1 de la BGG
Ya sabéis que dacuando, apetezme filosofar un poco sobre lo que va pasando al rodiu de los xuegos de mesa y rol, y viendo esti últimu capítulu pues apeteciame charrar un poco. Tampoco me quiero estender munchu. Vaya por delantre que solo xugué al Brass Birminghan ente los dos xuegos en liza (que me paez un xuegazu por cierto na unica partida qu’eche :D), pero anque nun haya xugao a nengún, diba paeceme lo mesmo.
Como resumen rapidu, la disputa paezme una tontería. Y tirando más pa lo fondo, ye un reflexu un poco de la sociedá d’agora. Incluío yo que nun miro munchu pal tema enterome de qu’el influencer de turnu dixo no se que d’otru, entos tolos siguidores enfrentese ente ellos. Y aquí pasó lo mesmo, lo cual vuelvo a dicir que me paez una tontería de bon branu… Pa mi que un xuegu d’una llista que pue votar cualquiera, salga como’l meyor de tos dizme bastante pocu. Pa mi’l meyor xuegu que se fixo ye El Señor de los Anillos LCG (de tolos que prebe claro) diga lo que diga esa llista, polo que me fai sentir a mi. Entiendo que pue ser un baremu, al final vota muncha xente y más o menos les «posiciones altes» son tos mui bonos xuegos, pero d’ehí a montar lo que se ta montando… Ni que cobrasen porque’l xuegu t’ehí. Que lo faigan los autores, pero los aficionaos…
La profecía de turnu 😛
Equí vos dexo la profecia, nengún de los dos xuegos (ni los futuros) va tar ehí enrriba pa siempre. Llegaran dellos que los puean quitar d’ehí. ¡Y nun pasa na! Si te gusta munchu’l Gloomhaven, pos xuega’l Gloomhaven hasta que lu quemes, pero nun por ello pises otros xuegos y viceversa. Amás de que los dos xuegos paecense como un güevu y una castaña… Ye por estes coses poles que nun utilizo la BGG a menudu. Si lo faigo como búsqueda de material, documentos, información, etc. Como llista de meyores xuegos o rankings… Pos no. Ca cuál que vote tendrá los suyos, poles razones que seyan, y sedrán igual de valides que les míes.
Nun m’enrollo más
Ya nun m’enrollo más, voi cola conclusión. Xugemos los xuegos que más nos presten, y respetemos los gustos de los demás. Y equí la pallabra clave ye xugar. La vida ye curtía, y de xuru tenemos tos problemes na vida de sobra pa metenos en más por un hobbie. ¿A vosotros que vos paez? ¿Pensáis lo mesmo? Dexaimelo en comentarios!
Castellano
Poniéndose en situación de la polémica con el #1 de la BGG
Estos día se dio el caso de que el juego Gloomhaven que llevaba bastante tiempo en el número 1 de la BGG dejó su sitio al Brass Birmingham. Diréis, bueno… A rey muerto, rey puesto. Cosas de la vida. Pues no… Se montó una polémica en la BGG en la que los seguidores de Gloomhaven puntuaban con 10 al juego y con q o 0 a Brass Birmingham y viceversa. Esto dio lugar a que se alternaran puestos cada poco. Creo que esto es un buen resumen a grandes rasgos de lo que pasó. Ahora os diré porque no miro para estas cosas y lo que opino.
Opinión sobre la polémica con el #1 de la BGG
Ya sabéis que de vez en cuando, me apetece filosofar un poco sobre lo que va pasando alrededor de los juegos de mesa y rol, y viendo este último capítulo me apetecía hablar un poco de ello. Tampoco me quiero extender mucho. Vaya por delante que solo jugué al Brass Birmingham de los dos juegos en liza (y tras una partida me parece un juegazo 😀 ) pero aunque no haya jugador me hubiera parecido lo mismo.
Como resumen rápido, la disputa me parece una tontería. Y yendo más al fondo, es un poco reflejo de la sociedad de ahora. Incluido yo, que no miro mucho para el tema, me entero de que el influencer de turno dijo no se que de otro, entonces todos los seguidores se enfrentan entre ellos. Y aquí pasó lo mismo, lo cual me parece una tontería de buen verano… A mi que un juego de una lista que puede votar cualquiera, salga como el mejor de todos me dice bastante poco. Para mi, por ejemplo, el mejor juego que se hizo es El Señor de los Anillos LCG (de todos los que probé claro) diga lo que diga esa lista, por lo que me hace sentir a mi. Entiendo que pueda ser un baremo, al final vota mucha gente y más o menos las posiciones altas son todos buenos juegos, pero de ahí a montar lo que se está montando. Ni que cobrasen por que el juego esté ahí. Que lo hagan los autores (buscar quedar lo más arriba posible) pero los aficionados…
La profecía de turno 😛
Aquí os dejo la profecía, ninguno de los dos juegos (ni los futuros) van a estar ahí arriba para siempre. Llegarán varios que los puedan quitar de ahí. ¡Y no pasa nada! Si te gusta mucho el Gloomaven, pues jugarlo hasta que lo quemes, pero no pises otros juegos y viceversa. Además que para mi los dos juegos se parecen igual que un huevo y una castaña… Es por esto que no utilizo la BGG a menudo. Si lo hago como búsqueda de material, documentos, información, etc. Como lista de mejores juegos o rankings… Pues no. Cada cual que vote tendrá los suyos, por las razones que sean, y serán igual de válidos que los míos.
No me enrrollo más
Ya no me enredos más, voy con la conclusión. Juguemos los juegos que más nos gusten y respetemos los gustos de los demás. Y aquí la palabra clave es jugar. La vida es corta, y seguramente tenemos problemas en la vida de sobra para meternos en más por un hobbie. ¿A vosotros que os parece? ¿Pensáis lo mismo? ¡Dejarmelo en comentarios!