Falando de… Regicide

Regicide

Nun reinu onde la monarquía ta corrupta, ties qu’axuntar héroes y aliaos p’asaltar el castiellu y derrocar a los corruptos. Güei, falamos de Regicide de Devir

Asturianu

Ficha:

  • Xugadores: 1-4
  • Duración: 20 min
  • Edá: 10+
  • Editáu por: Devir
  • Autor: Paul Abrahms, Luke Badger, Andy Richdale
  • Ficha na BGG

Conteníu:

  • 58 cartes
  • 1 Reglamentu.

¿De qué va Regicide?

Tamos nun mundiu onde la monarquía ta corrupta, ¿suenavos? 😛 Pos bono, la vuesa llabor ye axuntar héroes e intentar derrocar a los gobernantes ente tos. ¿Sedréis quien?

Regicide ye un xuegu collaborativu de cartes nel que vamos tener qu’ir derrotando a les figures d’una baraxa francesa. Pa ello por turnos diremos xugando cartes que farán dañu y tendrán poderes en función de los palos que xuguemos. Vamos ver que me paeció esti Regicide.

¿Cómo se xuega a Regicide?

Preparación

Prepara Regicide ye percenciello. Pa entamar, separamos les figures de la baraxa (K,Q,J). Baraxamosles por separa y facemos un montón coles K, enriba les Q y enriba del to les J. Esti sedrá’l mazu del castiellu (lo que tenemos que derrotar)

Toca agora facer el mazu de la posada. Baraxa’l mazu (incluyío los comodinos en función del númberu de xugadores) y reparte la mano completa a ca un de los xugadores, esto dirá en función de cuantos seamos.

Y ya ta, solo falta revelar el primer enemigu (que siempre sedrá una J) y …¡ A xugar!

Como se xuega

Por turnos, ca xugador que seya’l xugador en liza (xugador n’activo) va dir pasando por toes estes fases del xuegu, hasta que toque pasar el turnu.

Pasu 1: Xugar Carta o Pasar.

Nesti pasu xugaremos una carta de la nuesa mano. El valor de la carta ye’l dañu que vamos face-y al enemigu, polo que ties que dir con tinu. Regles a añadir a esti pasu ye que pues combinar compañeros animales (los ases) a cualquier carta, esto fadrá que se sumen los sos valores y s’apliquen los dos poderes, ye por eso que nun suele ser bono xuntar un As con otra carta del mesmu palu. Tamién pues xuntar varias cartes del mesmu valor, pero un puen sumar 10 en conxuntu, aplicando tolos poderes de los palos que tengas.

regicide la mano
La mano
Pasu 2: Activar poderes

Aplicamos tolos poderes de los palos que xugamos. Como resumen, los corazones curen cartes del descarte, los rombos faen que robemos (tolos xugadores) del mazu de posada, los tréboles faen dañu doble al enemigu y les piques previenen dañu (que se va acumulando). To en función del valor de la/les cartes.

Como contrapuntu, nun s’activen los poderes del mesmu palu de la figura a derrotar

Pasu 3: Facemos dañu

Causamos dañu al enemigu. En función de la figura aguanta unos daños, si baxamos la vida a cero, vencémoslu. Si non llueu nos ataca. Amás, si lu vencemos pol valor xustu, tenemos la posibilidá de xugalo más alantre al ponelu na parte d’abaxo del mazu de posada.

Pasu 4: Recibir dañu

Si non matamos al enemigu, esti atacanos. El valor del ataque va en función de la figura en xuegu y los daños que nos prevengamos. Pa recibir dañu descartamos cartes por valor el ataque. Si nun podemos descartanos… Perdemos toos

Como se gana

Faltanos saber como se gana… Bien «cenciello» derrotando a toles cartes del mazu de castiellu. Perder ye tamién cenciello, si daquién nun pue pagar los costes de los daños, el grupu enteru pierdi la partía.

regicide ayuda
Ayuda

Opinión final de Regicide

Vamos cola opinión final d’esti Regicide, un de los xuegos de la gama pocket de Devir. La gama pocket, pa quien nun lo sepa, son xuegos de caxa pequeña y de preciu mui asequible. De fechu esti Regicide pues consiguilu al rodiu de los 8-10€.

Lo primero que vos tengo que dicir del xuegu ye que se pue xugar con cualquier baraxa francesa, si buscáis pola bgg de xuru atopais les regles rapidamente. ¿Por qué mercalu entos? Bono, eso ya ye coses de ca un, yo merquelu un día esperando pola mio parexa y paeciome qu’el xuegu ta bien curiáu con unes semeyes guapes. Pero esto ya va pa gustos, lo único que vos aporta esta edición son les instrucciones y unes cartes de guía que tan en diferentes llingües, n’asturianu por desgracia non :(.

Al turrón

Ya falando del xuegu estrictamente, ya veis que son mui poques regles y en 5 minutos tas xugando. Agora sí, ye mui dificil de ganar. O al menos pa nosotros haha. Toles partíes que xugué, tanto en solitario como a dos xugadores perdimosles. Consiguimos llegar a les Ks, pero caro… Ya lliega Paco cola rebaxa y da-nos pal pelo. Sicasi, esa xestión de la mano resultame mui prestosa. Mirar bono que carta xuegues, nun puedas pagar los golpes de la figura. Buscar matalu col númberu xustu, o matalu na más pa que nun t’ataque…

El xuegu tien esi factor d’azar, de lo que vas robando y les cartes que pues tener na mano, faciendolu tamién rexugable. Nenguna vegada perdí de la mesma manera 😛 Alguna foi na cabera carta, otres nun lliegue a les Ks… Un poco asina como’l programa de mil maneres de morrer haha. Esto pue facer qu’a daquién nun-y preste munchu esi azar, pero al ser partíes rápides nun tienes esa sensación de que pasa a vegaes de «perdí 90 minutos de mi vida y nun fixe na». A la contra, tuvi 20-30 minutos tomando decisiones pa intentar nun morrer na orilla.

regicide enemigos
Malditos ellos… Los odiamos

To esto sumao a que lu pues xugar en cualquier llau fai un xuegu mui apañáu. Nos, por exemplu, fuimos a dar un paseo col perro y topamos unes meses de merenderu y allí nos dio pal pelo’l xuegu 😛 Tamién el poder xugalu en solitario ye un puntu a favor. Lo dicho, yo merquelu pa esperar a la mio parexa y de xuru que dalguna vegada más que me toque esperar vuelva a salir. Nun hai apenes diferencia a xugalu en solitariu, quiciabes un poco más d’azar y la cosa de tener que mover más el mazu de posada pa tener meyores cartes. Por cierto, xugando en cooperativo pue falase pero nun se pueden dicir les cartes

Avisu pa los que tenéis pensalu enfundalu. Nun entren le cartes enfundaes na caxa. Si les sacáis y lu lleváis en dalgún tipu de deckbox nun hai problema, pero nun ta de más que lo sepáis. Yo la verdá ye que nun tengo pensao enfundales. Si s’acaben estropiando ye que les xugué munchu y el xuegu ta amortizáu. Tamién podríamos dicir qu‘el tema nun ye importante. Ta bien filáu, y ye acorde coles semeyes, pero de xuru podría ser cualquier otra cosa.

Resumen final

Vamos col resumen d’esti Regicide de Devir, un xuegu que pol tamañu podría asemeyase a El Palacio de Jabba pero que nun tien na que ver nel conteníu. Tamos ante un xuegu cooperativu de cartes, onde la mecánica principal ye la xestión de la mano y la decisión de como y cuando xugar ca carta. Un xuegu rápidu y cenciellu, nel que pues encadenar partíes al tener curtia duración. Como se pue xugar en solitario, como casi cualquier cooperativu, ye perfeutu pa llevalu en bolsu si tienes que tar esperando o como final de sesiones de xuegu ya que te va dexar buen gustu’l xugalo. Dicir que ye percomplicao ganar, nos tovía nun lo consiguimos pero bono… Pue ser que seamos dalgo tochos xugando 😛

Camentavos tamién que podríes xugalu perfeutamente con una baraxa francesa, descargando les regles por internet que tan publiques. Y ya como cosa cabera, dicir que tien l’aprobación de la mio parexa, daqué que nun da a la llixera haha.

Como pegues, podría ser un poco l’azar y que nun pues enfundar les cartes. Pa mi nun repercuten en na, son partíes cortes y el xuegu ye pa esfrutalu… Y al preciu que tien pues cuando se fastidie de xuru que sedrá por tar bastante trotau.

Regicide va prestate si…

  • Quies un xuegu de cartes rapidu
  • Un xuegu portable
  • Un xuegu cooperativu
  • Nun t’abluca el que seya dificil de ganar.
  • Nun t’importa qu’e nun tenga tema’el tema nun seya importante

Regicide nun te va prestar si…

  • L’azar nun te gusta ()tampoco tien munchu
  • El tema ye importante
  • Nun te presten los cooperativos
  • Gustate guardar les cartes enfundaes na su caxa.

Y na más por güei ¿Xugasteislu? ¿Qué vos paeció? ¿Ganasteis? ¡Quiero sabelo! Ya sabéis onde 😛 ¡Gracies por lleer!

Castellano

Ficha:

  • Jugadores: 1-4
  • Duración: 20 min
  • Edad: 10+
  • Editado por: Devir
  • Autor: Paul Abrahms, Luke Badger, Andy Richdale
  • Ficha BGG

Contenido:

  • 58 cartas
  • 1 Reglamento.

¿De qué va Regicide?

Estamos en un mundo donde la monarquía está corrupta ¿os suena? 😛 Pues bueno, vuestra labor es juntar héroes e intentar derrocar a los gobernantes entre todos ¿Seréis capaces?

Regicide es un juego colaborativo de cartas en el que vamos a tener que ir derrotando a las figuras de la baraja francesa. Para ello, por turnos , iremos jugando cartas que harán año y tendrán poderes en función de los palos. Vamos a ver que me precio este Regicide.

¿Cómo se juega a Regicide?

Preparación

Preparar Regicide es muy fácil. Para empezar, separamos las figuras de la baraja (J,Q,K). Las barajamos por separado y haceos un montón con las K, encima las Q y arriba del todo las J. Este será el mazo del castillo (lo que tenemos que derrotar)

Toca ahora hacer el mazo de la posada. Baraja el mazo (incluido los comodines en función de los jugadores) y reparte la mano completa a cada uno, esto también irá e función de los que seamos.

Y ya está, solo falta revelar el primer enemigo (que siempre será una J) y … ¡A jugar!

Como se juega

Por turnos, cada jugador que sea el jugador en liza (jugador activo) va a ir pasando por todas estas fases del juego, hasta que toque pasar el turno.

Paso 1: Jugar Carta o Pasar.

En este paso jugaremos una carta de la mano. El valor de la carta es el daño que le vamos a hacer al enemigo, por lo que tienes que ir con tino. Reglas añadidas a este paso es que puedes combinar compañeros animales (los ases) a cualquier carta, esto hará que se sumen sus valores y se apliquen los dos poderes, es por eso que no suele ser bueno juntar un As con otra carta del mismo palo. También puedes juntar cartas del mismo valor, pero no pueden sumar 10 en conjunto, aplicando todos os poderes de los palos que tengas.

regicide la mano
La mano
Paso 2: Activar poderes

Aplicamos todos los poderes de los palos que jugamos. Como resumen, los corazones curan cartas del descarte, los rombos hacen que robemos (todos los jugadores) del mazo de posada, los tréboles hacen el doble de daño al enemigo y las picas nos previenen daño (que se acumula). Todo en función de los valores de las cartas.

Como contrapunto, no se activan los poderes del mismo palo a la carta a derrotar.

Pasu 3: Causamos daño

Causamos daño al enemigo. En función de la figura aguanta unos daños, si le bajamos la vida a 0 la derrotamos. Si no, luego nos ataca. Además, si lo vencemos por el valor justo, tenemos la posibilidad de jugarlo más adelante al ponerlo en la parte de abajo del mazo de la posada.

Pasu 4: Recibir daño

Si no matamos al enemigo, nos ataca. El valor del ataque va en función de la figura en el juego y los daños que nos prevengamos. Para recibir el daño descartamos cartas por el valor de ataque del enemigo. Si no podemos descartarnos… Perdemos todos.

Como se gana

Nos falta saber como se gana…. Bien «sencillo», derrotando a todas las cartas del mazo de castillo. Perder también es fácil, si alguien no puede pagar los costes de los daños, el grupo entero pierde la partida.

regicide ayuda
Ayuda

Opinión final de Regicide

Vamos con la opinión de este Regicide, uno de los juegos de la gama pocket de Devir. La gama pocket, para quien no lo sepa, son juegos de caja pequeña y de precio asequible. De hecho este Regicide puedes conseguirlo en torno a los 8-10 €

Lo primero que os tengo que decir del juego es que se puede jugar con cualquier baraja francesa, si buscáis por la bgg seguro encontrareis las reglas rápidamente ¿Por qué comprarlo entonces? Bueno, eso ya es cosa de cada uno, yo lo compre un día esperando por mi parea y me pareció un juego bien cuidado con imagenes bonitas. Pero esto ya es para gustos, lo único que os aporta esta versión son las instrucciones y unas cartas guía que están en diferentes idiomas, en asturiano por desgracia no 🙁

Al turrón

Ya hablando del juego estrictamente, ya veis que son muy pocas reglas y en 5 minutos estas jugando. Ahora si, es muy difícil de ganar. O al menos para nosotros jaja. Todas las partidas que jugué, tanto en solitario como a dos jugadores las perdimos. Conseguimos llegar a las Ks, pero claro… Llega Paco con la rebaja y nos da pal pelo. N obstante, esa gestión de la mano me resulta muy satisfactoria, Mirar bien que carta juegas, no puedas pagar los golpes de la figura. Buscar matarlo con el número justo o matarlo sin más para que no te ataque…

El juego tiene ese factor de azar, de lo que vas robando y las cartas que puedes tener en la mano, haciéndolo también muy rejugable. Ninguna vez perdí de la misma manera 😛 Alguna fue en la última carta, otras no llegué a las Ks… Un poco así como el programa de mil maneras de morir jaja. Esto puede hacer que a alguien no le guste mucho ese azar, pero al ser partidas rápidas no tienes esa sensación que pasa a veces de «perdí 90 minutos de mi vida y no hice nada». Todo lo contrario, estuve 20-30 minutos tomando decisiones para intentar no morir en la orilla.

regicide enemigos
Malditos ellos… Los odiamos

Todo esto sumado a que lo puedes jugar en cualquier sitio lo hace un juego muy apañado. Nosotros, por ejemplo, fuimos a dar un paseo con el perro y nos encontramos unas mesas de merendero y allí nos dio pal pelo el juego 😛 También el poder jugarlo en solitario es un punto a favor. Lo dicho, yo lo compre para esperar a mi pareja y seguramente alguna vez más que me toque esperar vuelva a salir. No hay apenas diferencia de jugarlo en solitario, quizás un poco más de azar y la cosa de tener que mover más el mazo de posada para tener mejores cartas. Por cierto, en juego cooperativo se puede hablar pero no se pueden decir las cartas que tienes

Aviso para los que tenéis pensado enfundarlo. No entran las cartas enfundadas en la caja. Si las sacáis y lo lleváis en alguna deckbox o similar no hay problema, pero no está de más que lo sepáis. Yo la verdad es que no tengo pensado enfundarlas Si se acaban estropeando es porque las jugué mucho y el juegos está amortizado. También podríamos decir, que el tema no es muy importante. Está bien hilado, y acorde con las ilustraciones, pero seguramente podría ser cualquier cosa.

Resumen final

Vamos con el resumen final de este Regicide de Devir, un juego que por el tamaño podría asemejarse a El Palacio de Jabba pero que no tiene nada que ver en el contenido. Estamos ante un juego cooperativo de cartas , donde la mecánica principal es la gestión de la mano y la decisión de como y cuando jugar cada carta. Un juego rápido y sencillo, en el que puedes encadenar partidas de corta duración. Como se puede jugar en solitario, como casi cualquier cooperativo, es perfecto para llevarlo en el bolso si tienes que estar esperando o como final de sesiones de juego ya que te va a dejar buen sabor de boca. Decir que es muy difícil de ganar, todavía no lo conseguimos pero bueno… Leude que seamos algo mancos jugando 😛

Comentaros también que podríais jugarlo con una baraja francesa normal descargando las reglas por internet que están publicas. Y ya para finalizad, decir que tiene la aprobación de mi pareja, algo que no se da a la ligera jaja

Como pegas, podría ser un poco el azar y que no puedes enfundar las cartas y guardarlas en la caja. Para mi no repercuten en nada, son partidas cortas y el juego es para disfrutarlo… Y al precio que tiene pues cuando se fastidie seguramente será de darle mucho uso.

Regicide te gustará si…

  • Quieres un juego de cartas rápido
  • Un juego transportable
  • Un juego cooperativo
  • No te asusta que sea difícil de ganar.
  • No te importa que el tema no sea importante

Regicide no te gustará si…

  • El azar no te gusta (tampoco tiene mucho)
  • El tema es importante
  • No te gustan los cooperativos
  • Te gusta enfundar las cartas y guardarlas en su caja.

Y nada más por hoy ¿Lo jugasteis? ¿Qué os pareció? ¿Ganasteis? ¡Quiero saberlo! Ya sabéis donde 😛 ¡Gracias por leer»

Deja una respuesta