Falamos güei de les primeres impresiones de Paracaidistas en tu Bolsillo. Un xuegu del mundu de D-Day Dice (que vos falo aquí) pero que la manera de xugar nun tien na que ver.
Asturianu
Poniendose en contextu de Paracaidistas en tu bolsillo
Si en D-Day Dice vamos ser una de les tropes qu’intenten tomar les sableres del Desembarcu de Normandía, nesti casu vamos ser los paracaidistas que llanzaron la nueche anterior por toa Normandía. La nuesa misión va ser desactivar los bunkers que diben bombardiar les tropes que desembarcaben.
Primeres Impresiones sobre Paracaidistas en tu Bolsillo
Esti xuegu vino pa casa a la vez que’l D-Day Dice, pero por una cosa o por otra nun pudimos xugalu hasta fai bien poco. Como no fai muncho que probamos «al padre» pues aprovechamos y xugamos al fíu.
Como dixi na presentación, esti xuegu nun tien na que ver, mecánicamente falando, con D-Day Dice. Polo pronto nun tien dados, y d’ehí p’alantre. Esti xuegu ye sobre to un xuegu de llosetes que vamos tener que dir esplorando hasta dar coles condiciones pa ganar, que son: atopar los esplosivos, atopar el bunker, destruir les bateríes de cañones y vuelta pa la zona de llanzamientu.
Pa ello vamos tener que dir destapando llosetes hasta atopar lo que buscamos, pero nun to va ser campu flores. Vamos tener un mazu d’eventos que nos va dicir lo que pasa en ca momentu (que pue variar en función d’onde teamos o si los alemanes dieron l’allarma). Además esti mazu va ser el reló de la partía, cuando nun podamos robar d’el, tenemos qu’embaraxalu. Esto fai que tengamos qu’adelantar l’hora. Entamamos a les siete l’alborada y nun nos pue dar les 10. Si nos da esa hora perdimos, puesto que simula qu’el desembarcu fracasó al no poder tomar los búnkers
Les regles del xuegu son perfáciles, si bien ye verdá que na primera partía nun-y veíamos munchu sentíu a les coses. Costonos un poco entender el manual. No obstante na segunda, y cola ayuda de les tarxetines de referencia, to tenía más sentíu, y pudi rascar un poco por enriba la profundidá del xuegu. Porque sí, les regles son cencielles, agora ganar… No lo tengo yo tan claro (y eso que solo xugué al modu básicu). El tiempu apretate, y si nun ye’l tiempu son los eventos de tropes los que te faen perder vida y perder la misión.
Pa finar
El xuegu, una vez que m’aclaré col manual, ye de regles mui cencielles. Esplicáu en 2 minutos. Pero parez que tien una dificultá mui elevada, siempre apretandote y apurando, intentando recrear lo que pudieron vivir aquellos paracaidistas el día enantes del desembarcu.
Toi escribiendo esto tras dos partíes na más. La primera na que nun vos voi negar que me dexo un poco fríu. Y una segunda, qu’una vez to claro si que me presto xugala, y perdela porque nun me dio tiempu salir del búnker. Voi tener que pone-y solución a eso :D.
Como comenté, solo xuge el modo básico, tengo pendiente estos días echa-y mano al avanzáu onde yo creo que se va a ver to’l potencial. Veremos si cuando escriba el Falando de… se mantienen las sensaciones
Imaxe tomá de la editorial (Maldito Games)
Castellano
Poniendose en contexto de Paracaidistas en tu Bolsillo
Si en D-Day-Dice vamos a ser una de las tropas que intentan tomar las playas del Desembarco de Normandía, en este caso vamos a ser los paracaidistas que lanzaron la noche anterior por toda Normandía. Nuestra misión va a ser desactivar los bunkeres que iban a bombardear las tropas que desembarcaban
Primeras impresiones sobre Ascension 10 Aniversario
Este juego vino para casa a la vez que el D-Day Dice, pero por una cosa o por otra no pudimos jugarlo hasta hace bien poco. Como no hace mucho probamos “al padre” pues aprovechamos y jugamos al hijo.
Como dije en la presentación, este juego no tiene nada que ver, mecánicamente hablando, con D-Day Dice. Por lo pronto no tiene dados, y de ahí hacia adelante. Este juego es, sobre todo, un juego de losetas que vamos a tener que ir explorando hasta dar con las condiciones para ganar, que son: encontrar los explosivos, encontrar el búnker, destruir las baterías de cañones y volver a la zona de lanzamiento.
Para ello vamos a tener que ir destapando losetas hasta encontrar lo que buscamos, pero no todo va a ser un campo de flores. Vamos a tener un mazo de eventos que nos va a decir lo que pasa en cada momento (que puede variar en función de donde estemos o si los alemanes dieron la alarma). Además, este mazo nos va a servir de reloj de la partida, cuando no podamos robar de él, tenemos que volver a embarajarlo. Esto hace que tengamos que adelantar una hora. Empezamos a las 7 de la mañana y no nos pueden dar las 10. Si nos da esa hora perdimos, puesto que simula que el desembarco fracasó al no poder tomar los búnkeres.
Las reglas del juego son muy fáciles, si bien es verdad que en la primera partida no veíamos mucho sentido a las cosas. Nos costó un poco entender el manual. No obstante, en la segunda y con la ayuda de unas tarjetas de referencia, todo tenía más sentido, y pude rascar un poco por encima la profundidad del juego. Porque sí, las reglas son sencillas, ahora ganar… No lo tengo yo tan claro (y eso que solo jugué al modo básico). El tiempo te aprieta, y si no es el tiempo son los eventos de tropas que te hacen perder vida y perder la misión.
Para terminar
El juego tiene unas premisas tan simples pero a la vez que funcionan muy bien. Haciéndolo, al menos en las partidas que jugaEl juego, una vez que me aclaré con el manual, es de reglas muy sencillas. Explicado en dos minutos. Pero parece tener una dificultad muy elevada, siempre apretandote y apurando, intentado recrear lo que pudieron vivir aquellos paracaidistas el día antes del desembarco.
Estoy escribiendo esto tras dos partidas nada más. La primera en la que no os lo voy a negar que me dejó un poco frío. Y una segunda, que una vez todo claro sí que me gusto jugarla, y perderla porque no pude salir a tiempo del búnker. Voy a tener que poner remedio a eso :D.
Como comenté, solo jugue el modo básico, tengo pendiente estos días jugar el modo avanzado donde yo creo que se va a ver todo el potencial Veremos si cuando escriba el Falando de… se mantienen las sensaciones.
Imagen de la editorial (Maldito Games)