Sumerxete nel mundiu del detective más famosu de tolos tiempos y encarna a los irregulares de Baker Street pa ver si consigues facer sombra al maestru. Güei traigovos l’opinión de Sherlock Holmes Detective Asesor editáu por Edge Entertaiment
Asturianu
Ficha:
- Xugadores: 1-8
- Duración: 1-2h
- Edá: 14+
- Editáu por: Edge Entertaiment
- Autor: Gary Edwards, Suzanne Goldberg y Raumond Edwards
- Ficha na BGG
Conteníu:
- 1 Reglamentu (Por detrás vien la guía d’informantes)
- Llibru de casos
- Planu de Llondres
- Guía de Llondres
- Periódicos
¿De qué va Sherlock Holmes: Detective Asesor?
En Sherlock Holmes Detective Asesor vamos ponemos nel papel de los Irregulares de Baker Street, esi grupu de collacios que l’afamau investigador fundo pa que-y echasen un gabitu. Pero nesti casu vais tratar d’emular Sherlock, intentando resolver varios de los sos casos pa llueu mirar si nun vos dexó munchu en ridículo.
Tamos ante un xuegu de deducción e investigación nel que vamos tener que dir recorriendo Llondres indagando y atopando información pa intentar resolver un casu.
¿Cómo se xuega a Sherlock Holmes Detective Asesor?
Preparar la partía
Preparar la partía ye cuestión d’un par de minutos. Lo primero de to ye decidir si vamos xugar xuntos o vamos «competir». La mio recomendación ye xugar tos nel mesmu equipo. Nesta esplicación va tomase’l trabayu n’equipu.
Tres d’esto hai que seleccionar un de los 10 casos del llibru y poner tolos materiales nel centru la mesa pa poder consultalos. Nel casu de los periódicos los de feches posteriores al casu van pa la caxa. Tamién ye interesante tener papel pa tomar notes.
Y con esto… podéis entamar la investigación!
Entamamos a xugar
Xugar a esti xuegu ye perfacil. Lo primero de to ye lleer la introducción del casu qu’escoyimos pa xugar del llibru de casos. Solo la introducción. Sino vamos a arruinar la esperiencia del xuegu. Llueu, decidimos quien va ser l’investigador de turnu (da igual, vamos dir rotando). Esti investigador de turnu decidi que llugar visitar o a quien interrogar, pa eso buscamos nel mapa la llocalización del llugar que queramos investigar u onde ta al que queremos interrogar. Una vez obteníu, vamos al llibru de casos y lleemos la entrada pa esi llugar. Solo esa entrada. Apuntamos la pista siguía (y to lo que consideremos) y pasamos el llibru de casos al xugador de la izquierda y entama a ser el investigaor de turnu. Si nun hai entrá nel llibru, el xugador tien que buscar otra pista. Vamos dir faciendo esto hasta que creamos tener resueltu’l casu. ¿Cenciello, no?
Dalgunes coses que tenemos que tener en consideración, por exemplu, ye que podíes falar del casu y de les pistes tolo que queráis. Ye más, s’anima a ello pa intentar abarcar la mayor información posible y lliegar a consensu entre tos. Si por algo nun se lliega, l’investigaor de turnu ye’l que tien la decisión cabera. Tamién ye importante saber que toles pistes ya esploraes, los periódicos y guies podéis consultalos les veces que vos de pola gana. Nunca se sabe si vos dexasteis algo pol camín. Y ya pa finar, el mapa ta dividiu en 5 zones (NO, CO, SO, CE, SE) pa facilitar l’atopar los llugares, y diz-vos que llugar ye pero non quien ta ehí. Pa eso ta la guía y los demás recursos o pistes.
Final de la partía
Cuando penséis que podéis solucionar el casu, vais a la sección de preguntes y respondéis con la información que recoyistis. Cuando lo faigáis, vais a solución y mirais los puntos que consiguistis y restáis 5 puntos por ca pista de más qu’hayáis seguío más que Sherlock. Si conseguís más de 100 puntos, fuistis meyores que Sherlock!
Opinión Personal
Vamos cola opinión d’esti Sherlock Holmes Detective Asesor d’Edge Entertaiment. Un xuegu que ya tien munchos años, esta edición ye del 2013 pero’l xuegu si nun toi mui equivocáu ye de los años 60. Como pudistis ver les mecániques nun se puen analizar munchu porque ye to pura deducción e interpretar lo que te van contando pol casu. Ye un xuegu pa esfrutar del viaxe.
Nun creo que me vaya estender munchu nesti análisis. Solo contavos 3 o 4 cosines que me paecen importantes de saber n’antes de mercalu o probalu. La primera ye’l tiempu, nun facer munchu casu lo que pon la ficha. Esplicome, pa mi la gracia del xuegu ye sentame a xugalu con tranquilidad, falando colos que toy xugando y analizando’l casu con atención. Y eso va llevabos 2 o 3 hores tranquilamente. Más vos digo, si xugais a ganar a Sherlock acabaréis fruustraos, ganalu ye mui mui dificil. Ye un xuegu que ties que tener claro que vas echar la tarde o la nueche. Si vas a la carrera pa mi pierdi la gracia del xuegu. Y yo creo que’l númberu ideal pa él ye dos. Más xugadores pue facese tedioso’l tema de tomar les decisiones de pa onde tirar.
Y esto llevame a lo que pa mi ye’l mayor defeutu que tien el xuegu. La carrera escontra Sherlock Holmes. Si me permitís un conseyu… Mandái al detective a tomar por sacu. Esfruta-y la investigación e investigar tolo que queráis. Si vais a la carrera vais perdevos gran parte de los datos de la hestoria. Nos al menos xugamoslu asina. Más vos digo, si xugais a ganar a Sherlock acabaréis frustraos, ganalu ye mui mui dificil. L’otru pero que tien ye qu’una vez xuguéis los casos será fácil que nun querráis volver a xugalu… Pero si polos 40 € que val (creo qu’anda per ehí), xugáis tolos casos a una media de 2h son 20h. De xuru hai xuegos que nun amortizastis tanto.
Ya pa finar dicir qu’esti ye una de les ediciones antigues, pero qu’actualmente podéis mercar otros casos que funcionen de la mesma manera. Creo qu’esta edición ta descatalogáu, pero sé qu’hai versiones más nueves nes tiendes.
Resumen final
Pa los que no-yos apetezca lleer tol tostón d’enriba vamos col resumén d’esti Sherlock Holmes Detective Asesor. Un xuegu que quiciabes se-y nota que tien sus años, pero que tolos xuegos de deducción modernos basense en mayor o menor medía n’él. Nestos tiempos tenéis xuegos del mesmu tipu que tomen menos tiempu xugalos, igual ye meyor opción pa vosotros si vos cuesta xuntabos pa partíes tan llargues.
Voi repetir la frase que dixi enantes, ye un xuegu pa esfrutar el viaxe, tomavoslo con calma y los cinco sentíos nel casu. Nun quier dicir que seya de freite’l cerebru, pero los detalles pa los casos importen.
Sherlock Holmes Detective Asesor va prestate si…
- Quies un xuegu que brille a dos
- Busques un xuegu de deducción
- Nun t’importa tar tola tarde xugandolu.
- Nun pasa na por ser «d’usar y tirar»
Sherlock Holmes Detective Asesor nun te va prestar si…
- No te presten los xuegos de deducción
- Tar dos o tres hores xugando no lo lleves bien
- Busques una mecánica fresca, pa eso hai xuegos del estilu más novedosos
Castellano
Ficha:
- Jugadores: 1-8
- Duración: 1-2 h
- Edad: 14+
- Editado por: Edge Entertaiment
- Autor: Gary Edwards, Suzanne Goldberg y Raumond Edwards
- Ficha BGG
Contenido:
- 1 Reglamento (Por detrás viene la guía de informantes)
- Libro de casos
- Plano de Londres
- Guía de Londres
- Periódicos
¿De qué va Sherlock Holmes: Detective Asesor?
En Sherlock Holmes Detective Asesor nos vamos a poner en el papel de los Irregulares de Baker Street, ese grupo de informantes que el afamado investigador fundó para que le echasen una mano. Pero en este caso vais a tratar de emular a Sherlock, intentando resolver varios de sus casos para luego mirar si no os dejo mucho en ridículo.
Estamos ante un juego de deducción e investigación en el que vamos a tener que ir recorriendo Londres indagando y buscando información para intentar resolver el caso.
¿Cómo se juega a Sherlock Holmes Detective Asesor?
Preparar la partida
Prepara la partida es cuestión de un par de minutos. Lo primero de todo es decidir si vamos a jugar juntos o vamos a competir. Mi recomendación es jugar todos en el mismo equipo, luego os cuento por qué. En esta publicación se va a explicar el trabajo en equipo.
Tras de esto hay que seleccionar uno de los 10 casos del libro y poner todos los materiales en el centro de la mesa para poder consultarlos. En el caso de los periódicos, los de las fechas posteriores al caso van a la caja. También es interesante tener papel para tomar notas.
Y con esto… Podéis empezar la investigación!
Empezamos a jugar
Jugar a este juego es muy sencillo. Lo primero de todo es leer la introducción del caso que escogimos para jugar del libro de casos. Solo la introducción. Sino vamos a arruinar la experiencia del juego. Luego, decidimos que va a ser el investigador de turno (da igual, vamos a ir rotando) Este investigador de turno decide que lugar visitar o a quien interrogar, para eso buscamos en el mapa la localización del lugar que queramos investiga o dónde está al que queramos interrogar.
Una vez obtenido, vamos a el libro de casos y leemos la entrada para ese lugar. Solo esa entrada. Apuntamos la pista seguida (y todo lo que consideremos) y pasamos el libro de casos al jugador de la izquierda y pasa a ser el investigador e turno. Si no hay entrada en el libro, el jugador tiene que buscar otra pista. Vamos a ir haciendo esto hasta que creamos que podemos resolver el caso ¿Sencillo, no?
Hay algunas cosas que tenemos que tener en consideración, por ejemplo, que podéis hablar del caso y de las pistas todo lo que queráis. Es más, se anima a ello para intentar abarcar la mayor información posible y llegar a consenso entre todos. Si por algo no se llega, el investigador de turno tiene la última decisión sobre que pista investigar. También es importante saber que todas las pistas exploradas, así como los periódicos y guías las podéis consultar en cualquier momento. Nunca se sabe si os dejasteis algo por el camino. Y ya para terminar, el mapa está dividido en 5 zonas (NO, CO, SO, CE, SE) para facilitar encontrar los lugares y os dice que lugar es, pero no quien está ahí. Para eso está la guía y los demás recursos y pistas.
Final de la partida
Cuando penséis que podéis solucionar el caso, os vais a la sección de preguntas y respondéis con la información que recogisteis. Cuando lo hagáis, vais a la solución y miráis los puntos que conseguisteis y restáis 5 puntos por cada pista de más que hayáis seguido más que Sherlock. Si conseguís más de 100 puntos, fuisteis mejores que Sherlock!
Opinión Personal
Vamos con la opinión de este Sherlock Holmes Detective Asesor de Edge Entertaiment. Un juego que ya tiene muchos años, esta edición es del 2013, pero el juego si no estoy muy equivocado es de los años 60. Como pudisteis, ver las mecánicas no se puede analizar mucho porque es pura deducción e interpretar lo que te van contando en el caso. Es un juego para disfrutar del viaje.
No creo que me vaya a extender mucho en este análisis. Solo contaros 3 o 4 cosas que me parecen importante de saber antes de comprarlo o probarlo. La primera es el tiempo, no hacer mucho caso a lo que pone la ficha. Me explico, para mí la gracia del juego es sentarme a jugarlo con tranquilidad, hablando con quien esté jugando y analizando el caso con atención. Y eso os va a llevar 2 o 3 horas tranquilamente. Es un juego que tienes que tener claro que vas a echar la tarde o la noche. Si vas a la carrera para mí pierde la gracia. Y yo creo que el número idea para jugarlo es dos. Más jugadores puede hacerse tedioso el tema de las decisiones de para donde tirar.
Y esto me lleva a lo que para mí es el peor defecto que tiene el juego. La carrera contra Sherlock Holmes. Si me permitís un consejo… Mandar al detective a tomar por saco. Disfrutar de la investigación e investigar todo lo que queráis. Si vais a la carrera os vais a perder gran parte de los datos de la historia. Nosotros al menos jugamos así. Es más, si jugáis a ganar a Sherlock acabaréis frustrados, ganar es muy muy difícil. El otro pero que tiene es que una vez lo terminéis no querréis volver a jugarlo más. Pero si por los 40 € que creo que vale, jugáis todos los casos a una media de 2h son 20h, Seguramente habrá juegos que no amortizasteis tanto.
Ya para terminar decir que es una de las ediciones antiguas, pero que actualmente podéis comprar otros casos que funcionan de la misma manera. Creo que esta edición está descatalogada, pero sé que hay versiones más nuevas en las tiendas.
Resumen final
Para los que no os apetezca leer el tostón de arriba vamos con el resumen de este Sherlock Holmes Detective Asesor. Un juego que quizás se le nota que tiene sus años, pero que todos los juegos de deducción modernos se basa en mayor o menos medida en él. En estos tiempos tenéis juegos del mismo tipo que toman menos tiempo jugarlos, igual son mejor opción para vosotros si os cuesta juntaros para partidas tan largas.Voy a repetir la frase de antes, es un juego para disfrutar del viaje, tomároslo con calma y los cinco sentidos en el caso. No quiere decir que sea de freírse el cerebro, pero los detalles para los casos importan
Sherlock Holmes Detective Asesor te va gustar si…
- Quieres un juego que brille a dos
- Buscas un juego de deducción
- No te importa estar toda la tarde jugándolo.
- No pasa nada por ser «de usar y tirar»
Sherlock Holmes Detective Asesor no te va gustar si…
- No te gustan los juegos de deducción
- Estar dos o tres horas jugando no lo lleves bien
- Buscas una mecánica fresca, para eso hay juegos del estilo más novedosos