Xuegos y películes nos que los humanos lluchen escontra los zombies ya hai abondu… Pero… ¿A la contra? Se’l que mas cerebros coma y gana n’esti Dados Zombie, un xuegu perfeutu pa dir a la sablera que trai en castellán Edge Entertaiment
Asturianu
Ficha:
- Xugadores: 2-99
- Duración: 10-20min
- Edá: 10+
- Editáu por: Edge Entertaiment
- Autor: Steve Jackson
- Ficha na BGG
Conteníu:
- 1 Reglamentu
- 13 dados
- 1 cubilete.
¿De qué va Dados Zombie?
Nun universu post-apocalipticu con zombies a bayura, la humanidá ta en serios apuros. Los zombies van intentar comelos más cerebros posibles. Nosotros sedremos esos zombies, asina que tate finu y nun dexes escapar a nengún.
Dados Zombie ye un xuegu de Push your Luck, como Port Royal, pero realmente nun tienen na que ver un col otru.
¿Cómo se xuega a Dados Zombies?
Preparar la partía
Esti xuegu nun tien preparación nenguna. A lo más un papel p’apuntar, pero pues facelo nel teléfonu o de memoria. Solo hai que meter los trece dados el cubilete.
Entamamos a xugar
El xuegu va dir transcurriendo por turnos nos que ca xugador va dir tirando dados de 3 en 3 (y siempre asina) hasta que tenga 3 disparos o bien se plante. Estos dados va coyiendolos del cubilete sin mirar los que cueye. Si se planta, apunta los cerebros consiguios y pasa’l cubilete, si obtien 3 disparos pierde esa ronda y nun suma nengún cerebru. Como veis, un push your luck (tentar la suerte) de tola vida.
Vamos dir un pelin más allá. No munchu, ya qu’el xuegu ye mui cenciellu. Vamos tener 3 tipos de dados. Roxos, amariellos y verdes. ¿En que se diferencien? Pos que los verdes tienen más cerebros, los amariellos menos, y los roxos menos tovía. Colo cual, tirar dadu roxu, como supondréis, hai más posibilidaes de sacar disparos, polo tanto de perder.
Vamos ver agora los tres tipos de resultaos que podemos obtener nos dados (el color va marcar qu’abunda más)
- Cerebros: Lo meyor que nos pue pasar. Cuando saquemos un, dexámoslu na mesa pa contalos al final del turnu.
- Pies: Lo que vien simulando qu’el humanu escapo. Los dados que sacasteis con pies, volveréis a tiralos (coyendo dados del cubilete hasta 3). A no ser qu’os planteis caro.
- Disparos: Lo peor de to, al igual que los cerebros queden na mesa. Pero si sacamos 3 n’antes de plantanos… Nun sumamos nengún cerebru.
Final de la partía
La partía va siguir hasta’l momentu que daquién sume 13 cerebros en total, momentu nel cuál siguirá xugandose hasta que vuelva a toca-y. Ye importante dicir que nun tien porque parar cuando lliegue a 13. Pue siguir tirando p’aumentar la ventaxa. El qu’al final del to tien más cerebros, gano la partía.
Opinión personal de Dados Zombie.
Un día d’estos, fuimos a la sablera y coyimos la mesma mochila de siempre. Nun habíamos garrao nengún xuegu, dibamos con prisa y nun me di cuenta. Cual foi la sorpresa que tando ellí apaeció’l Dados Zombie. Vino de perles pa xugar 15 o 20 minutinos entre bañu y bañu. Si vos digo la verdá… Sigue na maleta pa la próxima vegada, bono… sacarelu pa les fotos 😛
Como dixi enriba, Dados Zombie ye un push your luck de dados, vaya sorpresa eh? jaja. Ye un xuegu perfeutu pa la sablera. Y pa mi modu de ver pa na más que la sablera. Si que tien al so favor el tema de que saqueslu y xuegues. Pero pa xugar en casa xugaría a cualquier otra cosa. Pero como digo pa la sablera perfeutu, nun ties peligru de fastidialu, nun toma na (pues sustituir el cubilete por una bolsa por si quies que tome menos), xuegase en na y menos, y si vas con un grupu grande nun hai mayor problema pa xugalu.
Realmente nun hai munchu que decir del xuegu, más que ye puro azar. Azar al garrar los dados, al tiralos… Si que ye verdá qu’hai un númberu conociu de ca color, pero al final… Ye to suerte. Pa mi nun me molesta esi azar, toi avocau a perder casi toles partides por mala suerte pero’l xuegu entretienme. Agora bien, si non vos gusta esti aspeutu… Ni lu mireis, por poco que cueste nun vos va gustar, y eso ye tirar les perres.
El xuegu escala bono, al final ye tirar dados sin que naide te moleste na más que la presión por si alguien ta cerca de ganar.
Resumen final
Vamos col resumen final d’esti Dados Zombie. Un xuegu que ye perfeutu pa xugar na sablera o na piscina. Tienes otres opciones más «sesudes» como puen ser Caravana al Oeste o Tussie Mussie, pero esti permite grupos grandes y nun siempre vas querer xugar a algo más estratéxico. A vegaes apetez solo tirar dados y pasar el ratu. Hai tiempu pa to. Incluso pa tentar la suerte con unos dados y comer cerebros 😉
Y nun hai munchu más que dicir. La simplicidá ye la virtú y a la vegada’l defeutu del xuegu. Ideal pa tenelu na maleta de la sablera tol branu.
Dados Zombie va prestate si…
- Busques un xuegu pa la sablera o piscina
- Quies un push your luck
- No busques nada mui estratéxico. Que sirva pa echar el ratu sin pensar demasiao.
Dados Zombie nun te va prestar si…
- No te gusta el azar nos xuegos
- Pese a que sea pa viaxar o la piscina, quies algo con estratexa.
- Nun te gusta la temática, anque ya te digo que podría ser cualquier cosa.
Castellano
Ficha:
- Jugadores: 2-99
- Duración: 10-20 min
- Edad: 10+
- Editado por: Edge Entertaiment
- Autor: Steve Jackson
- Ficha BGG
Contenido:
- 1 Reglamento
- 13 dados
- 1 cubilete.
¿De qué va Dados Zombie?
En un universo post-apocalitico lleno de zombis, la humanidad está en serios apuros. Los zombies van a intentar comer los más cerebros posibles. Nosotros seremos esos zombies, así que ándate rápido y no dejes escapar a ninguno.
Dados Zombie es un juego de push your luck, como Port Royal, pero realmente no tienen nada que ver el uno con el otro.
¿Cómo se juega a Dados Zombies?
Preparar la partida
Esti xuegu nun tien preparación nenguna. A lo más un papel p’apuntar, pero pues facelo nel teléfonu o de memoria. Solo hai que meter los trece dados el cubilete.
Este juego no tiene preparación ninguna. A lo más un papel para apuntar, pero puedes hacerlo en el teléfono o de memoria. Solo hay que meter los trece dados en el cubilete.
Empezamos a jugar
El juego va a ir transcurriendo por turnos en los que cada jugador va a ir tirando dados 3 en 3 (y siempre así) hasta que tenga 3 disparos o bien se plante. Estos dados los va cogiendo del cubilete sin mirar los que coge. Si se planta, apunta los cerebros conseguidos y pasa el cubilete, si obtiene 3 disparos pierde esa ronda y no suma ningún cerebro. Como veis, un push your luck de toda la vida
Vamos a ir un pco más allá. No mucho, ya que el juego es muy senillo. Vamos a tener tres tipos de dados. Rojos, amarillos y verdes. ¿En qué se diferencian? Pues que los verdes tienen más cerebros, los amarillos menos y los rojos menos todavía. Con lo cual,s verdes tienen, más cerebros, los amariellos menos, y los roxos menos tovía. Colo cual, tirar un dado rojo, como supondréis, hay más posibilidades de sacar disparos, por lo tanto de perder.
Vamos a ver ahora los tres tipos de resultados que podemos obtener en los dados (el color va a marcar lo que abunda más)
- Cerebros: Lo mejor que nos puede pasar. Cuando saquemos uno, lo dejamos en la mesa para contarlos al final del turno.
- Pies: Lo que viene simulando que el humano escapó. Los dados que sacasteis con pies, volveréis a tirarlos (cogiendo dados del cubilete hasta 3). A no ser que os plantéis claro.
- Disparos: Lo peor de todo, al igual que los cerebros queden en la mesa. Pero si sacamos 3 antes de plantarnos… No sumamos ningún cerebro.
Final de la partida
La partida va a seguir hasta el momento en el que alguien sume 13 cerebros en total, momento en el cual se sigue jugando hasta que le vuelve a tocar. Es importante decir que no tiene porque cuando llegue a 13. Puede seguir tirando para aumentar la ventaja. El que al final tenga más cerebros, ganó la partida.
Opinión personal de Dados Zombie.
Un día de estos, fuimos a la playa y cogimos la misma mochila de siempre. No habíamos cogido ningún juego, íbamos con prisa y no me di cuenta. Cuál fue la sorpresa que estando allí apareció el Dados Zombie. Vino de perlas para jugar 15 o 20 minutos entre baño y baño. Si os digo la verdad… Sigue en la maleta para la próxima, bueno lo sacaré para las fotos 😛
Como dije arriba, Dados Zombie es un ush your luck de dados, vaya sorpresa eh? jaja Es un juego perfecto para la playa. Y para mi modo de ver, para nada más que la playa. Si que tiene a su favor el tema de sacarlo y jugar. Pero para jugar en casa jugaría a cualquier otra cosa. Pero como digo para la playa perfecto, no tienes peligro de fastidiarlo, no ocupa nada (puedes sustituir el cubilete por una bolsa por si quieres que tome menos), se juega en nada y menos, y si vas con un grupo grande no hay mayor problema.
Realmente no hay mucho más que decir del juego, más que es puro azar. Azar al coger los dados, al tirarlos… Si que es verdad que hay un número conocido de cada color, pero al final… Es suerte. A mi no me molesta ese azar, estoy avocado a perder casi todas partidas por la mala suerte, pero el juego me entretiene. Ahora bien, si no os gusta este aspecto… Ni lo miréis, por poco que cueste no os va a gustar y es tirar el dinero.
El juego escala bien, al final es tirar dados sin que nadie te molesta nada más que por la presión de si alguien está cerca de ganar.
Resumen final
Vamos con el resumen final de este Dados Zombie. Un juego que es perfecto para jugar en la playa o en la piscina. Tienes otras opciones más “sesudas” como pueden ser Caravana al Oeste o Tussie Mussie, pero este te permite grupos grandes y no siempre vas a querer jugar a algo más estratégico. A veces apetece solo tirar dados y pasar el raro. Hay tiempo para todo. Incluso para tentar a la suerte con unos dados y comer cerebros 😉
Y no hay mucho más que decir. La simplicidad es la virtud y a su vez el defecto del juego. Ideal para tenerlo en la maleta de la playa todo el verano.
Dados Zombie te va gustar si…
- Buscas un juego para la playa o piscina
- Quieres un push your luck
- No busques nada muy estratégico. Que sirva para echar el rato sin pensar demasiado.
Dados Zombie no te va gustar si…
- No te gusta el azar en los juegos
- Pese a que sea para viajar o la piscina, quieres algo con estrategia.
- No te gusta la temática, aunque ya te digo que podría ser cualquier cosa.