Yes un escolín d’una clase de pociones. Tas delantre d’una marmita preparáu pa facer los más inverosimiles brebaxes. ¿Tas preparáu pal retu? Esto ye Potion Explosion…
Asturianu
Ficha:
- Xugadores: 2-4
- Duración: 30-60 min
- Edad: 8+
- Editau por: Edge Entertaiment
- Autor: Stefano Castello, Andrea Crespi, Lorenzo Silva
- Ficha na BGG
Conteníu:
- 1 reglamentu
- 4 tableros de Pupitre
- 64 piezes de Poción
- 80 caniques d’Ingrediente (en cuatro colores diferentes)
- 15 fiches de Maestría
- 21 fiches d’ayuda del profesor
- 1 ficha de xugador inicial
- 1 Dispensador
De que va Potion Explosion
Como diximos arriba somos escolinos d’una escuela d’hechicería, más concretamente de la clase de pociones. Pa ser l’alumnu más aventaxáu vas tener que facer munches pociones, y cuanto más rares meyor. Pa ello tíes que seleccionar bien los ingredientes y facer que reaccionen, eso vamos facelo con una especie de «candy crush», vamos con ello.
¿Cómo se xuega a Potion Explosion?
Preparar la partía
Preparar la partía de Potion Explosion ye mui cenciello. Lo primero de to ye echar les caniques nel dispensador. Van dir llenandose tolos raíles coles caniques, si to va bien tos taran llenos.
Tres d’esto, tenemos qu’escoyer dos de los 8 tipos de pociones qu’hai, esos dos retirámoslos a la caxa. Nun se van usar.
De los que nos quedamos, garramos les que tienen una estrella (son dos de ca tipu). Nel sentíu de les aguxes del reló vamos coyendo una poción, cuando tos la tengamos escoyemos una segunda (en sentíu inversu) y llevámosles al pupitre. Estes son les nueses pociones iniciales. Les que sobren, amestámosles col restu y facemos 5 montones col llau de receta p’arriba.
Solo nos queda facer un montón coles fiches d’ayuda del profesor y les fiches de maestría. Estes últimes coyemos les que nos diga’l manual, sedrá en función del númberu de xugadores. Van ser les que disparen el final de la partía.
Y ya ta, ya podemos entamar a xugar.
Entamamos a xugar.
Xugar a Potion Explosion ye perfácil. Nel nuesu turnu, siempre tenemos que coyer un ingrediente (canica) del dispensador. Pero equí bien la gracia del xuegu. Al coyer ingrediente, toles caniques del mesmu color que choquen tamién les llevamos, pudiendo esto desencadenar una nueva esplosión. Por tanto, escoyemos una pero si lo facemos bien podemos llevanos munches caniques pa colocar les nueses pociones.
Una vez tenemos los ingredientes, toca colocales nes pociones. Ca poción tien un patrón de caniques a colocar. Si rellenamos la pocion entera, terminamos la poción, damos-y la vuelta pa que se vea que ta termina y sacámosla del pupitre. Si tenemos ingredientes que nos sobren, podemos dexar tres nel almacén pal siguiente turnu. Los ingredientes de les pociones finaes, pal dispensador. Dicir que les pociones tienen un valor de puntos de victoria, a mas complicaes más puntos.sacámosla
Nel turnu tamién podemos coyer una ficha d’ayuda del profesor (en cualquier momentu), esto ye coyer un ingrediente del dispensador pero en sin desencadenar esplosiones. Amás, restanos dos puntos de victoria al finar la partía.
La otra cosa que podemos facer ye beber una poción fina. Pa ello damos-y la vuelta y facemos l’habilidá. Ca tipu de poción tien una, hai que bebeles sabiamente :D.
La cabera cosa ye…¿Como garramos fiches de maestría? Garramos una ficha de maestria cuando tengamos 5 pociones diferentes o cuando tengamos tres d’un mesmu tipu. N’antes de finar el nuesu turnu, rellenamos con pociones vacies hasta tener dos.
Pa ganar.
Nel momentu que se cueya la cabera ficha de maestría, desencadenas el final de partía. El xuegu sigue, hasta que-y toque al xugador que desencadena esi final, momentu nel que se fina la partía. Contamos los puntos (pociones feches + fiches de maestría – fiches d’ayuda) y el que más tenga ye l’escolín mas aventayáu.
¿Nun vos dixi que yera fácil?
Opinión Personal.
Vamos a ver que me paez esti Potion Explosion. Vamos a empecipiar polo más evidente. El xuegu destaca na mesa, seya meyor o peor xuegu esto ye innegable. El dispensador, les caniques, los troqueles… Ta to mui cuidao y eso fai que’l xuegu lluza, qu’entre polos güeyos. Eso sí, el tema al xuegu ta un poco pegáu, pa mi gustu, pero’l diseñu artísticu fai que nun desentone.
El xuegu, como pudistis lleer, ye simple. Escueyes la canica del dispensador que más veces pueas esplotar pa rellenar pociones. No tien más. Si ye verdá que les habilidaes de les pociones dan una vuelta de tuerca y faete interactuar col restu xugadores (bien seya robandoyos ingredientes, o eliminando ingredientes del dispensador) pero la mecánica principal ye esa, escoyer ingrediente y intentar facer esplosiones pa rellenar les pociones. Ye simple, pero funciona.
Esta simplura fai qu’escale perfeutamente al cualquier númberu de xugadores, ties menos posibilidaes d’interactuar, pero pue xuegase perfeutamente a 2 y 3 xugadores, realmente vas facer lo mesmo… Esplosiones d’ingredientes.
Potion Explosión veolu como un xuegu casual, perfeuto pa sacar a cualquier tipu de xente y xugar un par de partíes de vez en cuando. Si lu tenemos pa xugar partíes toles selmanes va terminar por aburrinos, al final tas faciendo siempre lo mesmo. Sin embargu, pa les ocasiones que vos comento enriba, prestame tenelu na ludoteca puesto que cumple col su cometío. Partíes de corta duración que s’espliquen nun periquete y que tol mundu pue xugar sin problema porque… ¿Quién no xugó al candy crush dalguna vez?
Se qu’esisten espansiones del xuegu y la verdá nun se si aporten variabilidá al xuegu base, no obstante equí tamos pa falar de la caxa base.
Resumen final
Vamos col resumen de to lo d’enriba. Si vos digo la verdá Potion Explosion nun ye’l xuegu que se me venga a la mente cuando tengo gana de xugar algo, pero los momentos que sal bien pa xugar nosotros de forma ocasional (xugando a dos) o bien cuando vienen a casa amigos, trunfa y cumple’l so cometíu perfeutamente. Tol mundu que lu xuega, termina con bones sensaciones. Pero como os digo, pa mi nun ye un xuegu que m’afayaría xugar toles selmanes.
Potion Explosion va prestate si:
- Quies un xuegu pa xugar con cualquier tipu de persones.
- Busques un xuegu pa sacar a les visites.
- Busques un xuegu pa xugar ocasionalmente.
- ¿Prestate el candy crush? Va prestate.
- Busques un xuegu vistosu.
Potion Explosion nun va prestate si:
- Busques un xuegu pa da-y munches partides siguies.
- Nun te gusta el candy crush
- Quies algo más sesudo.
Castellano
Ficha:
- Jugadores: 2-4
- Duración: 30-60 min
- Edad: 8+
- Editado por: Edge Entertaiment
- Autor: Stefano Castello, Andrea Crespi, Lorenzo Silva
- Ficha BGG
Contenido:
- 1 reglamento
- 4 tableros de Pupitre
- 64 piezas de Poción
- 80 canicas de Ingrediente (en cuatro colores diferentes)
- 15 fichas de Maestría
- 21 fichas de ayuda del profesor
- 1 ficha de jugador inicial
- 1 Dispensador
De que va Potion Explosion
Como dijimos arriba somos alumnos de una escuela de hechicería, más concretamente de la clase de pociones. Para ser el alumno más aventajado vas a tener que hacer muchas más pociones, y cuanto más raras mejor. Para ello tienes que seleccionar bien los ingredientes y hacer que reaccionen, eso lo vamos hacer con una especie de “Candy crush”, vamos con ellos.
¿Cómo se xuega a Potion Explosion?
Preparar la partida.
Preparar la partida de Potion Explosion es muy sencillo. Lo primero de todo es echar las canicas en el dispensador. Van ir llenándose todos los railes con las canicas, si todo está bien estarán todos llenos.
Tras de esto, tenemos que escoger dos de los 8 tipos de pociones que hay, esos dos los retiramos a la caja. No se van a usar.
De los que nos quedamos, cogemos las que tienen una estrella (son dos de cada tipo). En el sentido de las agujas del reloj vamos escogiendo una poción, cuando todos tengamos escogemos una segunda (en sentido inverso) y la llevamos al pupitre. Esta son nuestras pociones iniciales. Las que sobran las mezclamos con el resto y hacemos 5 montones con el lado de la receta hacia arriba.
Solo nos queda hacer un montón con las fichas de ayuda del profesor y las fichas de maestria. Estas últimas cogemos las que nos diga el manual, será en función del número de jugadores. Van a ser las que disparen el final de la partida.
Y ya está, ya podemos empezar a jugar.
Empezamos a jugar.
Jugar a Potion Explosion es muy sencillo. En nuestro turno, siempre tenemos que coger un ingrediente (canica) del dispensador. Pero aquí viene la gracia del juego, al coger ingrediente, todas las canicas del mismo color que chocan también las llevamos, pudiendo esto desencadenar una nueva explosión. Por tanto, escogemos una pero si hacemos bien nos podemos llevar muchas canicas para colocar en nuestras pociones.
Una vez tenemos los ingredientes, toca colocarlos en las pociones. Cada poción poción tiene un patrón de canicas a colocar. Si rellenamos la poción entera, terminamos la poción, le damos la vuelta para que se vea que está terminada y la sacamos del pupitre. Si tenemos ingredientes que nos sobran los podemos dejar en el almacén para el siguiente turno. Los ingredientes de las pociones terminadas, al dispensador. Decir que las pociones tienen un valor de puntos de victoria, a más complicadas más puntos.
En el turno también podemos coger una ficha de ayuda del profesor (en cualquier momento), esto es coger un ingrediente del dispensador pero sin desencadenar explosiones. Además, nos resta dos puntos de victoria al final de la partida.
La otra cosa que podemos hacer es beber una poción terminada. Para ello le damos la vuelta y hacemos la habilidad. Cada tipo de poción tiene una, hay que beberlas sabiamente 😀
La última cosa es…¿Cómo cogemos fichas de maestría? Cogeremos una ficha de maestría cuando tengamos 5 pociones diferentes o cuando tengamos tres del mismo tipo. Antes de terminar nuestro turno, rellenamos con pociones vacías hasta tener dos.
Para ganar.
En el momento que se coja la última ficha de maestría, se desencadena el final de partida. El juego sigue, hasta que le toque al jugador que desencadena el final, momento en el que se termina la partida. Contamos los puntos (pociones hechas + fichas de maestría – fichas de ayuda) y el que mas tenga es el alumno más aventajado.
¿No os dije que era fácil?
Opinión personal
Vamos a ver que me parece este Potion Explosion. Vamos empezar por lo mas evidente. El juego destaca en la mesa, sea mejor o peor juego esto es innegable. El dispensador, las canicas, los troqueles… está todo muy cuidado y eso hace que el juego luzca, que entre por los ojos. Eso sí, el tema está un poco pegado, para mi gusto, pero el diseño artístico hace que no desentone.
El juego, como pudisteis leer, es simple. Escoges la canica del dispensador que mas veces puedas explotar para rellenar pociones. No tiene más. Si es verdad que las habilidades de las pociones dan una vuelta de tuerca y te hace interactuar con el resto de jugadores (bien sea robando ingredientes, o eliminando ingredientes del dispensador) pero la mecánica principal es esa, escoger ingrediente y intentar hacer explosiones para rellenar las pociones. Es simple, pero funciona.
Esta sencillez hace que escale perfectamente al cualquier número de jugadores, tienes menos posibilidades de interactuar, pero puede jugase perfectamente a 2 y 3 jugadores, realmente vas a hacer lo mismo… Explosiones de ingredientes.
Potion Explosion lo veo como un juego casual, perfecto para sacar a cualquier tipo de gente y jugar un par de partidas de vez en cuando. Si lo tenemos para jugar partidas todas las semanas terminará por aburrirnos, al final estás haciendo siempre lo mismo. Sin embargo, para las ocasiones que os comento arriba, me gusta tenerlo en la ludoteca puesto que cumple su cometido. Partidas de corta duración que se explican en un periquete y que todo el mundo puede jugar sin problemas porque…¿Quién ni jugó al Candy crush alguna vez?
Se que existen expansiones del juego y la verdad no se si aportan variabilidad al juego base, no obstante aquí estamos para hablar de la caja base.
Se que existen expansiones del juego y la verdad no se si aportan variabilidad al juego base, no obstante aquí estamos para hablar de la caja base.
Resumen Final
Vamos con el resume de todo lo de arriba. Si os digo la verdad, Potion Explosion no es un juego que se me venga a la mente cuando tengo gana de jugar algo, pero en los momentos que sal, bien para jugar nosotros de forma ocasional (jugando a dos) o bien cuando vienen a casa amigos, triunfa y cumple su cometido perfectamente. Todo el mundo que lo juega, termina con buenas sensaciones. Pero como os digo, para mi no es un juego que me gustaría jugar todas las semanas.
Potion Explosion te va gustar si:
- Quires un juego para jugar con cualquier tipo de persona.
- Buscas un juego para sacar a las visitas.
- Buscas un juego para jugar ocasionalmente.
- ¿Te gusta el candy crush? Te va gustar.
- Buscas un juego vistoso.
Potion Explosion no te va gustar si:
- Buscas un juegp para darle muchas partidas seguidas.
- No te gusta el candy crush
- Quires algo más sesudo.