Primeres Impresiones… Vampiro La Mascarada Heritage

Impresiones Vampiro La Mascarada Heritage
Impresiones Vampiro La Mascarada Heritage

Nel Mundo de Tinieblas, la guerra ente los Vampiros ya dalgo que perdura nel tiempu. Reproduz 700 años d’hestoria vampirica nesti xuegu de formatu «legacy», anque pa estes primeres impresiones vamos xugar al xuegu básicu. Vamos coles primeres impresiones de Vampiro la Mascarada Heritage, xuegu espublizau en casteán por DMZ Games.

Asturianu

¿De qué va Vampiro La mascarada Heritage?

Les lluches de poder na época de la Edá Media n’Europa taben a la orde del día. Guerres, traiciones… Les tautiques yeren munches… Nel mundiu de la nueche, to esto nun va ser menos, cola habitual forma d’actuar de los cainitas aprovechándose de los seres inferiores, los humanos, llibraron les sos propies guerres internes pol poder nel Vieyu Mundu. Nesti xuegu legacy, vamos recrear 700 años de guerres y traiciones entre los diferentes clanes vampíricos, ca decisión cuenta. Si bono, pa esta entrá, vamos falar na más que del xuegu básicu.

En Vampiro La Mascarada Heritage vamos lluchar col nuesu clan pola supremacía y el gobiernu del Vieyu Mundo, pa ello vamos tener que dominar múltiples aspeutos: la bestia interior, el poder de los príncipes, la llucha de poder ente clanes… Pa ello tendremos que reclutar les nueses fuerces, les cartes, e influyir nes decisiones pa poder llevanos la victoria. Vamos coles primeres impresiones, del xuegu base, d’esti Vampiro La Mascarada Heritage.

Primeres impresiones Vampiro La Mascarada Heritage

Llevaba tiempu con ganes de prebar esti xuegu basáu nel Mundo de Tinieblas, más concretamente en Vampiro La Mascarada. Nun ye’el primeru del que falo equí, tenéis un exemplu en Vampiro La Mascarada Vendetta. El casu ye que veíalu un xuegu legacy, de los que solo pues echa-yos una campaña y llueu los componentes estropellense, y al preciu que taba nun m’apetecía gastar tantes perres. Nun soi yo mui collaciu d’esti tipu de xuegos. Pero como atopé una ufierta mui bona tireme a la piscina, asina que vamos con ello.

Los Clanes
Los Clanes

Voi a empecipiar polo que se ve direutamente, la producción. Tien una producción mui cuida. Les semeyes, los tableros, hasta con fundes pa les cartes. Esto pue debese a que son cartes de doble cara (una’l básicu y pola otra l’ancillae o vampiru más poderosu). Si un xuegu no legacy val esti preciu con esa producción, podría ser dalgo caru pero nun desentonaría pa na colos precios que se mueven agora. Asina que por esta parte, vamos bono.

¿Y les mecániques?

Creo qu’el tema ta perbono implementau, los diferentes clanes vampíricos colos sus poderes particulares, la llucha pola influencia de les diferentes zones d’Europa, la llucha ente los clanes vieyos y «nuevos», la bestia interior… To esto llevao a la mecánica del xuegu vese en reclutar vampiros pal to clan y exercer la influencia en ca un de los 3 tableros de batalla que tenemos na mesa coles diferente lluches. Estos tableros tienen ca un una mecánica diferente. Por exemplu na partida introductoria, nel tableru de los príncipes vamos tener que dir ganando influencia y moviendo los anks pa les diferentes rexones d’Europa. Nel de la bestia, dir moviendo’l nuesu marcador de clan lo más enriba posible pa puntuar más y nel de los clanes si reclutamos un vampiru de los altos o baxos clanes movemos el marcador nesa dirección.

Reclutamientu
Reclutamientu

Tolos resultaos d’estos tableros de batalla tienen repercusión nel final de partía, faciendo puntuar los nuesos vampiros en función de los resultaos d’estos tableros. Y diréis, con razón, ¿Como faigo pa reclutar y tola pesca? Pues pa reclutar, que ye una aición obligatoria porque desendolca tol restu de mecániques de los tableros, tratase d’un draft d’un mercáu común nel que reclutamos un vampiru que nos interese y llevamos-lu a la nuesa llínea de sangre. Crearemos la rellación sire-chiquillo (padres y fios vampiricos) los cuáles podremos mandar en coterie pa poder resolver intrigues faciendo que la balanza vaya pal nuesu llau. Pa eso, vamos basanos nos símbolos de los vampiros de la coterie. Amás, ca clan tien unes propies, potenciando les habilidaes propies faciendolu per temáticu.

Tableros de batalla
Tableros de batalla

Una vegada tengamos claro como resolver ca un de los tableros, el xuegu nun tien más qu’eso. Recluto, exerzo influencia sobre los tableros, y si queremos mandamos una coterie. Como ye obvio, esti xuegu brilla na campaña, pero al menos el par de partíes que xugué al modu simple prestaronme y evocaronme’l tema del xuegu. Esa guerra que se llibra. Pero caro, pa xente qu’el tema ni fu ni fa, va esfrutalu si-y presta xugar campañes.

Pa finar.

Vamos col resumen d’estes impresiones de Vampiro La Mascarada Heritage. Un xuegu de formatu legacy, los componentes vas a «destruilos» que te da l’opción de xugar partíes básiques. No obstante, y pese qu’a mi m’afaya munchu el tema, nun lu mercaría si nun voi a xugar la campaña. Esto pue ser una obviedá, pero nun ta demás remarcalo. El xuegu en si ye esfrutable, remarca bien esa llucha de poderes, los clanes y les sos habilidaes, etc. Pero’l dir desendolcando la campaña tien que ser muncho más guapo de xugar. ¿Lo bono? Que tres d’esta primera partía entraronme milenta ganes de xugala, y ya tengo engañaos a un par de collacios pa ello 😉

Llínia de Sangre
Llínia de Sangre

Y poco más d’esti xuegu del mundiu de Vampiro, que n’esencia paezse al Vampiro La Mascarada Vendetta, to nel mundiu de Vampiro xira al rodiu d’eso pero de manera mui diferente y col bagaxe de poder xugar 700 años d’hestoria. ¿Merecerá la pena esa campaña? Invitovos a lleer la entrá cola opinión final nel Falando De. Pa lo demás, ya sabéis, cualquier dubida o entruga, podéis atopame peles redes o na caxa comentarios!

Castellano

¿De qué va Vampiro La mascarada Heritage?

Las luchas de poder en la época de la Edad Media en Europa estaban a la orden del día. Guerras, traiciones… Las tácticas eran muchas… En el mundo de la noche todo esto no iba a ser menos, con la habitual forma de actuar de los cainitas aprovechándose de los seres inferiores, los humanos, libraron sus propias guerras internas por el poder del Viejo Mundo. En este juego legacy, vamos a recrear 700 años de guerras y traiciones entre los diferentes clanes vampíricos, cada decisión cuenta. Si bien, para esta entrada, vamos a hablar nada más del juego básico.

En Vampiro La Mascarada Heritage, vamos a luchar con nuestro clan por la supremacía y el gobierno del Viejo Mundo, para ello vamos a tener que dominar múltiples aspectos: la bestia interior, el poder de los príncipes, las luchas de poder entre clanes… Tendremos que reclutar nuestras fuerzas, las cartas, e influir en las decisiones para poder llevarnos la victoria. Vamos con las primeras impresiones, del juego base, de este Vampiro La Mascarada Heritage.

Primares impresiones Vampiro La Mascarada Heritage

Llevaba tiempo con ganas de probar este juego basado en el Mundo de Tinieblas, más concretamente en Vampiro La Mascarada. No es el primero del que hablo aquí, tenéis un ejemplo en  Vampiro La Mascarada Vendetta. El caso es que lo veía un juego legacy, de los que solo puedes echar una campaña y luego los componentes se estropean, y al precio que estaba no me apetecía gastar tanto dinero. No soy muy amigo del formato. Pero encontré una oferta muy buena y me tiré a la piscina, así que vamos con ello.

Los Clanes
Los Clanes

Voy a empezar por los que se ve directamente, la producción. Tiene una producción muy cuidada. Las ilustraciones, los tableros, hasta con fundas para las cartas. Estoy puede deberse a que son cartas de doble cara (una el básico y por la otra el ancillae o vampiro más poderoso). Si un juego no legacy vale este precio con esta producción, podría ser algo caro, pero no desentonaría con los precios actuales. Así que por esta parte vamos bien.

¿Y las mecánicas?

Creo que el tema está muy bien implementado, los diferentes clanes vampíricos con sus poderes particulares, la lucha por la influencia de las diferentes zonas de Europa, la lucha entre clanes nobles y “plebeyos”, la bestia interior… Todo esto llevado a la mecánica del juego se ve en reclutar vampiros para tu clan y ejercer la influencia en cada uno de los 3 tableros de batalla que tenemos con las diferentes luchas. Estos tableros cada uno tiene una mecánica diferente. Por ejemplo, en la partida introductoria, en el tablero de los príncipes vamos a tener que ir ganando influencia por los territorios de Europa, moviendo los anks. En el de la bestia ir moviendo nuestro marcador lo más arriba posible para puntuar más y en el de los clanes mover el marcador en la dirección.

Reclutamientu
Reclutamiento

Todos los resultados de estos tableros de batalla tienen repercusión en el final de partida, haciendo puntuar nuestros vampiros en función de los resultados. Y diréis, con razón, ¿Cómo hago para reclutar y toda la pesca? Pues para reclutar, que es una acción obligatoria porque desemboca todo el resto de mecánicas de los tableros, se trata de un draft en un mercado común en el que reclutamos un vampiro que nos interese y lo llevamos a nuestra línea de sangre. Crearemos la relación sire-chiquillo (padres-hijos vampiros) kis cuales podremos mandar en coterie para poder resolver intrigas haciendo que la balanza vaya a nuestro lado. Para eso, nos basamos en los símbolos de los vampiros de la coterie. Además, cada clan tiene unas propias, potenciando sus propias habilidades, haciéndolo muy temático.

Tableros de batalla
Tableros de batalla

Una vez que tengamos claro como resolver cada uno de los tableros, el juego no tiene más que eso. Reclutó, ejerzo la influencia sobre los tableros, y si queremos mandamos una coterie. Como es obvio, este juego brilla en la campaña, pero al menos el par de partidas que jugué al modo simple me gustaron y me evocaron al tema del juego. Esa guerra que se libra, pero claro, para gente que el tema ni fu ni fa, lo va a disfrutar si le gusta jugar las campañas.

Para terminar.

Vamos con el resumen de estas impresiones de Vampiro La Mascarada Heritage. Un juego de formato legacy, los componentes los vas a “destruir”, que te da la opción de jugar partidas básicas. No obstante, y pese a que me gusta mucho el tema, no lo compraría si no fuera a jugar la campaña. Esto puede ser una obviedad, pero no está de más remarcarlo. El juego en si es disfrutable, remarca bien esa lucha de poderes, los clanes, sus habilidades… Pero ir desarrollando la campaña tiene que ser mucho más agradable de jugar. ¿Lo bueno? Que tras estas partidas me entraron muchas ganas de jugar a la campaña, y ya tengo engañados a un par de amigos para ello 😉

Llínia de Sangre
Línea de Sangre

Y poco más de este juego del mundo de Vampiro, que en esencia se parece al  Vampiro La Mascarada Vendetta, todo en el mundo de Vampiro gira en torno a eso, pero de manera muy diferente y con el bagaje de poder jugar 700 años de historia. ¿Merecerá la pena esa campaña? Os invito a leer la entrada con la opinión final de  Falando De. ¡Para lo demás, ya sabéis, cualquier duda o pregunta podéis encontrarme por las redes sociales o en la caja de comentarios!

Deja una respuesta