Falamos güey de les primeres impresiones d’Ascension 10 Aniversario, esti xuegu publicau fae poco y que tien una mecánica que vimos n’otres entraes del blog, el deckbuilding. Si quies dir a l’opinión final, pincha equí
Asturianu
Poniendose en contextu de Ascension 10 Aniversario
Vigil ta en peligru. Tras tiempos de paz, les barreres entre dimensiones tan rompiendose y Samael, l’avatar del dios caíu, amenaza con una horda de demonios y monstruos la paz establecia. Solo unos pocos guerreros puen face-y frente, nos somos un d’esos guerreros
Primeres Impresiones sobre Ascension 10 Aniversario
Escribo esta entrá dempués de xugar un par de parties. Una en interocio na que vos falo un poco equi, y llueu otra en casa mas tranquilu, polo que la opinión final pue cambiar.
Como dixi na introducción, Ascensión 10 Aniversario ye un xuegu de deckbuilding (contrucción de mazos) que tuvu muncha repercusión fae unos Como dixi na introducción, Ascensión 10 Aniversario ye un xuegu de deckbuilding (contrucción de mazos) que tuvu muncha repercusión fae unos años y que pue decise que se convirtió n’un clásicu del xeneru. Ye un poco opinión personal, pero nun tolos xuegos los reediten 10 años dempués.
Nel xuegu, vamos ser un de los guerreros que va lluchar contra Samael, pero nun vos confundir, nun va ser xuntos. Lluchareis por separado pol oxetivu, y dalguna vez poniendo la zancadiella al de al llau. Como to deckbuilding, tos empezaremos col mismu mazu que llueu diremos faciendo al nuesu gustu o de la manera que pensemos que pue ser más efectivu. Con esi mazu que tamos faciendo, diremos mercando nueves cartes o derrotando monstruos, que nos van dar puntos d’honor (puntos de victoria). Hasta equí, nun cambia munchu d’otros xuegos del mismo xeneru.
Diréis, entos…¿Por qué-y gustara tanto a esti? Porque sí, adelantovos que me gusta y la respuesta ye bien cenciella. La sinergia que pues facer coles cartes de los diferentes clanes o races (que vamos distinguir pol color) fae diferente la forma de xugar. Centrase en un tipu, facer mezcolanza de tos un poco… Ca un afróntalo como pueda, pues al final pues mercar solo les cartes que salgan y si nun salen les que quies pues tendrás que apáñate pa facer el mazu funcionar
Pa finar
El xuegu tien unes premises tan simples pero a la vez que funcionen per bien. Faciendolu, al menos nes partides que xugamos, trepidante y con ganes de echar una más (que al fin y al cabo son media horuca). Y lo que me paez ye que según xuegues mas partíes xugarás meyor, ya que ties conocencia de les cartes y los combos que pues llegar a facer, si te dejen claro
Esti Ascension 10 Aniversario tien muy bona pinta, y tamién quiero probar el xugar en solitario que non tuve la oportunidá tovia, veremos si cuando escriba el Falando de… caltienense les sensaciones.
Imaxe tomá de la editorial (TCG Factory)
Castellano
Poniendose en contexto de Ascension 10 Aniversario
Vigil está en peligro. Tras tiempos de paz, las barreras entre dimensiones se están rompiendo y Samael, el avatar del dios caído, amenaza con una horda de demonios y monstruos la paz establecida. Solo unos pocos guerreros le pueden hacer frente, nosotros somos uno de esos guerreros.
Primeras impresiones sobre Ascension 10 Aniversario
Escribo esta entrada después de jugar un par de partidas. Una en interocio en la que os hablo un poco aquí, y luego otra en casa con mas tranquilidad, por lo que la opinión final puede cambiar.
Como dije en la introducción, Ascension 10 Aniversario es un juego de deckbuilding(construcción de mazos) que tuvo mucha repercusión hace unos años y que se puede decir que se convirtió en un clásico del genero. Es un poco opinión personal, pero no todos los juegos los reeditan 10 años después.
En el juego, vamos a ser uno de los guerreros que va luchar contra Samael, pero no os confundir, no va a ser juntos. Luchareis por separador por el objetivo, y alguna vez poniendo la zancadilla al de al lado. Como en todo deckbuilding, todos empezamos con el mismo mazo que luego iremos haciendo a nuestro gusto o de la manera que pensemos que pueda ser más efectivo. Con ese mazo que estamos haciendo, iremos comprando nuevas cartas o derrotando monstruos, que nos van a dar puntos de honor (puntos de victoria). Hasta aquí, no cambia mucho de otros juegos del mismo genero.
Diréis entonces…¿Por qué le gustara tanto a este? Porque sí, os adelanto que me gusta y la respuesta es muy sencilla. La sinergia que se puede hacer con las cartas de los diferentes clanes o razas (que vamos a distinguir por el color) hace diferente la forma de jugar. Centrarse en un tipo, hacer mezcla de todos un poco… Cada uno lo afronta como pueda, pues al final puedes comprar solo las cartas que salgan si no salen las que queras te tendrás que arreglar para hacer el mazo funcionar.
Para terminar
El juego tiene unas premisas tan simples pero a la vez que funcionan muy bien. Haciéndolo, al menos en las partidas que jugamos, trepidante y con ganas de jugar una partida más ( de media horita). Y lo que me parece es que según juegas más partidas jugarás mejor, ya que conoces las catas y los combos que puedes llegar a hacer, si te dejan claro.
Este Ascension 10 Aniversario tiene muy buena pinta, y también quiero probar el jugar en solitario que no tuve la oportunidad aún. Veremos si cuando escriba el Falando de… se mantienen las sensaciones.
Imagen de la editorial (TCG Factory)